Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Om administrasjon av en side på Facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 16:11   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Om administrasjon av en side på Facebook

Er det noen her som har erfaring med å administrere en side på Facebook?

La oss si at Noen oppretter en side for arbeidsgiveren sin. Haken ved "Tilhengere kan skrive eller poste innhold på veggen" er fjernet, men likevel kan folk åpenbart skrive. Hva gjør Noen da, for å stoppe denne interaksjonsmuligheten? Arbeidgiveren ønsker kun enveiskommunikasjon på Facebook.

Jeg sliter også litt med at arrangementer, f.eks., ikke later til å kunne redigeres i etterkant. Det er temmelig upraktisk når det kommer til nye foredragsholdere osv.

Hjelp!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:28   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om administrasjon av en side på Facebook

Har du funnet ut av det?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 11:52   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, dessverre, Pelen. Vi har ikke fått flere tilbakemeldinger enn den første (som jeg måtte slette ), men nå ser jeg at to personer liker det jeg nettopp la ut. Det skal de ikke ha lov til å gjøre. Hjelp!

Gammel 19-03-10, 11:53   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det lov å fnise litt av at ingen får like det du legger ut?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 11:58   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Og sorry, jeg er ikke til mye hjelp er jeg redd!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:01   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det er lov. Tatt i betraktning hvor jeg jobber, er det også lov til å fnise av at vi ikke vil ha noen tilbakemeldinger. Jeg følte meg litt dum da jeg slettet det ene, uskyldige spørsmålet som kom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.