Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

HTC Touch HD2 - forsinket sms?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 20:58   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HTC Touch HD2 - forsinket sms?

Exbo har en HTC som nevnt over og han er strålende fornøyd, men noe må det jo være.
Han sendte meg 2 sms på søndag med litt tid imellom. I dag formiddag tikket de to meldingene samtidig inn. Det har forsåvidt skjedd et par ganger tidligere også - at meldingene har tatt et døgn eller to på å komme fram - hvis de i det hele tatt har kommet.
Noen med denne telefonen som kan fortelle meg (oss) om det er telefonen det er noe feil med? Et velkjent problem? Eller kan det være nettet eller noe annet?

Gammel 02-03-10, 21:04   #2
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: HTC Touch HD2 - forsinket sms?

Mannen hadde en HTC gjennom jobben, husker ikke hva den heter, men det var en med touch-skjem ihvertfall.

Det var så mye tull med den, inkl. SMS'er som ikke ble sendt eller kom fram hulter til bulter og lenge etterpå.
Vet det var forskjellig annet han var misfornøyd med også, så han byttet telefon til slutt.

Gammel 02-03-10, 21:46   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min hadde det samme problemet med sin hd2. Han lasta ned ROM-oppdatering fra htcs hjemmesider, og etter det funka det som det skulle.

Gammel 02-03-10, 22:44   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk dere!
Da får vi anta at det er HTC som har litt problemer, men at en oppdatering vil fikse biffen.
Igjen - takk!

Gammel 02-03-10, 22:45   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå leste jeg altså denne overskriften: "HTC Touch HD2 - forsinket mens?"

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 23:05   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nå leste jeg altså denne overskriften: "HTC Touch HD2 - forsinket mens?"

Jeg ventet i grunnen på en sånn tilbakemelding, tanken har slått meg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.