Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Natteravn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 19:50   #1
ravn
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2010
ravn har et hav av muligheter foran seg
Smil

Natteravn

Hei jeg jobber med reklame for natteravnene, og i den forbindelse vil jeg gjerne høre litt rundt for å finne ut hva folk vet om organisasjonen.

Jeg har laget noen enkle spørsmål som jeg setter stor pris på om folk svarer på!

1. Går du, eller har du gått natteravn?
2. Kunne du tenke deg å gå natteravn?
3. Hva hadde fått deg til å gå natteravn?
4. Hva er du bekymret/redd for at skal/kan skje med ditt eller dine barn når de er ute?

ravn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:58   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natteravn

1. Går du, eller har du gått natteravn?
Ja, jeg er natteravn.
2. Kunne du tenke deg å gå natteravn?
Se over.
3. Hva hadde fått deg til å gå natteravn?
Jeg begynte som natteravn i 2000 for å bli kjent med det miljøet ungene mine skulle ferdes i. Nå er eldste 16 år og jeg er glad jeg har natteravnerfaring.
4. Hva er du bekymret/redd for at skal/kan skje med ditt eller dine barn når de er ute?
Det meste. Jeg er redd han (har bare en som henger ute på kveldstid ennå) skal rote seg bort i feil type folk, at han skal drikke alkohol og ikke kunne gjøre rede for seg, at han skal få i seg andre farige stoffer, at noen skal være slem med han, at han skal rote seg opp i kjipe ting som han ikke kommer seg ut av, at han skal gjøre feile valg som får kjipe konsekvenser osv, osv.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:12   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Natteravn

1. Går du, eller har du gått natteravn?Ja, vi gikk fra eldste var 13 til 18 år.
2. Kunne du tenke deg å gå natteravn?Ja, meldt fra at jeg begynner igjen til høsten da mellomste blir 13.
3. Hva hadde fått deg til å gå natteravn?Synes det er viktig å få et innblikk i hva som foregår i nærmiljøet mine håpefulle ferdes.
4. Hva er du bekymret/redd for at skal/kan skje med ditt eller dine barn når de er ute?At de kommer ut for uprovosert vold.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
foreldre, frykt, natteravn, samfunn, veledighet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.