Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Elinblu!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 22:41   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Stort smil

Elinblu!

Jeg drømte om deg i natt.
Deg og faren din, faktisk.
Jeg hadde nemlig bestemt meg for at jeg var drittlei den ødelagte møkkastøvsugeren vi har, så jeg skulle kjøpe en brukt av faren din.
En Elektrolux 370.
Han var tidligere støvsugerselger og hade en demonstrasjonsmodell han skulle bli kvitt, og han var storveies imponert over at jeg visste at 370 var det ypperste av Elektrolux, flaggskipet faktisk, tidlig på 90-tallet.
(Og det er faktisk helt sant! )
Jeg fortalte da at grunnen til at jeg visste det, var at min far har jobbet som selger av samme merket og at den modellen er den suverent beste støvsugeren jeg noen gang har hatt, og at det var derfor jeg var så spesifikt interessert i den faren din hadde.

Gammel 04-03-10, 22:41   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:43   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Da får jo jeg dele at jeg drømte om aC i natt. På FP-treff med komplikasjoner som jeg dessverre ikke husker.

Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:47   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Da får jo jeg dele at jeg drømte om aC i natt. På FP-treff med komplikasjoner som jeg dessverre ikke husker.

Så synd da, det hadde vært intressant å høre om ...

Er man for mye på forum når man trekker med seg medlemmene inn i drømmeland?

Gammel 04-03-10, 23:43   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig! Jeg sender deg link til fader'ns blogg per prikk, så ser du at han kanskje er en annen enn du tror.

Gammel 04-03-10, 23:47   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

For en herlig fyr han ser ut til å være! Jeg ler!

Gammel 05-03-10, 09:02   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra! Jeg tror for øvrig knapt han har rørt en støvsuger i hele sitt liv, den slabbedasken.

Gammel 09-03-10, 23:52   #8
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så bra! Jeg tror for øvrig knapt han har rørt en støvsuger i hele sitt liv, den slabbedasken.

Jeg aner det er ham du har det mye "påskrytte" husmorgenet ditt fra?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 09:48   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg aner det er ham du har det mye "påskrytte" husmorgenet ditt fra?

Å nei, jeg er mye flinkere enn ham. Han har imidlertid blitt bedre til å lage mat etter at han ble AFP-pensjonist.

Gammel 10-03-10, 13:48   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømte om Enhjørning (som til tider ble blandet sammen med meg selv) i natt! Hun hadde en datter (som het Elisabeth) og skulle få en sønn til. Hun hadde rier hjemme, lette rier og med to kraftigere rier så var neste datter ute, litt overraskende. Hun skulle hete Sanna. Nå ble Enhjørning meg og jeg møtte noen venner samme kveld og de ble veldig overrasket over at jeg allerede hadde født og magen hadde nesten blitt helt flat. Det var vel hovedtrekkene. Navnene stod for øvrig ikke på min liste på jentenavn.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.