Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Riviera Maison nettbutikk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 23:46   #1
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Riviera Maison nettbutikk?

Noen som vet om norske nettbutikker som fører Riviera Maison?
Takknemlig for tips.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 10:09   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk??

http://www.rivieramaisonshop.nl/inde...EN&countryId=5
De sender til Norge ...

Ellers finnes det jo flere butikker i Norge, de sender sikkert?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:57   #3
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk??

Ja,vi har en butikk her i byen som jeg er innom støtt og stadig,men det hadde vært fint om det fantes norske nett butikker også.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 00:03   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk?

Det finnes ingen som pr. i dag selger for RM på nett. Jeg har undersøkt ettersom jeg antakelig er norges største RM-fan De selger via sin egen nettside ja, men å kjøpe RM fra Nederland til Norge vil bli en svææææært dyr affare i toll og frakt. Antakelig rimeligere å reise til Nederland og kjøpe det selv.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 09:24   #5
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk?

Ja,det virker veldig dyrt å kjøpe fra hjemmesiden,så det gidder jeg ikke.Men det finnes en butikk i Kr.sand som har godt utvalg,så jeg er ofte der.
Elin:da har du det sikkert kjempefint hjemme,i allefall viss du har mye RM.Jeg RM og har kjøpt en god del det siste året.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 16:23   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk?

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Ja,det virker veldig dyrt å kjøpe fra hjemmesiden,så det gidder jeg ikke.Men det finnes en butikk i Kr.sand som har godt utvalg,så jeg er ofte der.
Elin:da har du det sikkert kjempefint hjemme,i allefall viss du har mye RM.Jeg RM og har kjøpt en god del det siste året.

Jeg bodde et par år i Nederland, og der koster jo RM omtrent det samme som Ikea her hjemme så da kjøpte jeg endel ja. Kjøpte noen lampetter for en stund siden i Nederland. Betalte der ca 750,- kroner pr.stk og her i Norge selges de for over 2000,- pr.stk. Sykt med andre ord.

Riviera Maison har jo også etterhvert noen egne butikker bl.a. i Molde, Moss og Bergen, så det hender jeg stikker innom bare for å få litt inspirasjon... Det er jo nydelige ting de har

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 17:17   #7
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk?

Leste i en blogg om en som hadde spart masse ved å bestille møbler hjem på døren fra dette stedet.

http://www.homeshopgoodliving.nl/index.cfm?/home_en

Er jo verdt en mail til dem og forhøre seg om frakt.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 18:34   #8
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Riviera Maison nettbutikk?

Dixie:takk,det skal jeg se nærmere på.

Elin:stor prisforskjell,ja.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no