|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Redigerer: Bussen går også fra Haakon VII gate og jeg skulle veldig gjerne hatt en veibeskrivelse til hvor denne holdeplassen ligger. F.eks. fra Saga Kino e.l.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 08-03-10 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Og rekker jeg forresten å være på Grünerløkka kl. 18 (i allefall ikke veldig mye over) om bussen min er på Bussterminalen kl. 17.38? (Tar trikk.)
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Ok, nå ser jeg at bussen går fra Frederiks gate og Haakon VII gate som jo blir kortere å gå til enn til Bussterminalen.
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)
Det burde gå akkurat. Tre-fire minutter rusling til Brugata-stoppet, der går både 11, 12 og 13 opp Grünerløkka, seks minutter til Birkelunden. Tredvebussen også.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Takk for svar, da satser jeg på den bussen. Ellers får jeg så fryktelig god tid igjen siden bussen bare går hver halvtime.
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Nå vet jeg ikke hvor i Akershus du bor, men jeg har ei venninne som tar maxitaxi som fungere som buss opp til Jessheim/Kløfta området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Jeg bor en del nærmere byen, ved Olavsgård omtrent.
![]() |
#8 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Du kan ikke bruke gatefoto i google da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Viss ikke jeg tar helt feil så er det busstoppet som ligger utenfor denne restauranten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Tusen takk for svar, fant ut at kanskje holdeplassen i Frederiks gate er vel så enkel å finne frem til. Da går jeg bare opp Karl Johan og svinger til høyre i lyskrysset før slottet. Det burde jeg klare selv etter noen glass vin.
![]() |
#11 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Hvorfor ikke ta den fra bussterminalen? Masse folk der på den tiden som skal ta diverse nattbusser hjem så spesielt skummelt er det ikke. Bussen går vel fra forsiden, altså ut mot jernbanestasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)Regner med at jeg er nærmere Nationaltheateret enn Bussterminalen når jeg skal hjem, og da blir det vel kortere for meg å gå opp til Frederiks gate enn ned til Bussterminalen?
![]() |
#13 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Buss fra bussterminalen lørdags natt (Oslo)
Jepp, jeg tror alle går derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|