|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode skallklærJeg vurderte det samme i fjor høst, etter at snuppa ble våt med regndress gjentatte ganger. Kjøpte P.op jakke og bukse og tok hjem regntøyet. Hun var ikke våt en eneste dag. (en dag som deg regnet veldig, hadde jeg tenkt å ta med regnsettet, men glemte det. Og resultat; snuppa var ikke våt da heller Sist redigert av Liljekonvall : 09-03-10 kl 11:16. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Gode skallklærDatteren min har samme sett som Liljekonvall. Vi er derimot ikke like fornøyd med buksa. Den har ikke tålt aktiv lek, klatring og har blitt veldig slitt etter under en sesong. Buksa har faktisk revnet flere plasser. Jakken er vi veldig fornøyd med. Den er fortsatt like fin. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Gode skallklærVi har hatt skogstadbukser til nå... jeg synes de er gode slitasjemessig, podens har holdt to sesonger nå, men har fått en rift nå. Jeg vet ikke om jeg synes de er vanntette nok til å erstatte regntøy for barnehagebarn. For skolebarn som ikke sitter i dammer tror jeg de er gode nok. I år tester vi pop så får vi se. Jeg så forresten isbjørnbukser sist jeg var på xxl, de er jo dyre som bare det, men de kjentes veldig gode ut.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Gode skallklær
Da ville jeg ha klaget! Frøkna vår brukte buksen til klatring og lek i barnehagen i høst, og buksen ser faktisk ikke slitt ut i det hele tatt (eneste som ser brukt ut, er buksestrikkene under). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har opplevd det samme. Har også klaget, de har reparert, og det har skjedd igjen (reflekser, foret inni og de nevnte strikkene). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Hm...har jeg bare vært heldig jeg da |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Gode skallklærBergans (Stallo)skal jo være veldig bra har jeg hørt, men ikke testet selv på jentene mine ennå. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode skallklærEr på jakt etter det samme etter at poden kom hjem med masse rifter i rumpa på Skogstadbuksa i dag. Han fikk den i høst, etter første dags bruk var den fillete nede ved føttene. Vil ikke si at den er spesielt slitesterk desverre. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gode skallklærJeg kjøpte HH jakke til eldstemann i går. Den var nedsatt fra 1400 og noe til 599.
|
|
|
#12 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode skallklærJeg har kjøpt jakke og bukse fra Polarn i flere år nå. Kun èn gang har jeg måttet reklamere på ei bukse. Det ble hull etter kort tids bruk. Jeg fikk da helt ny. Så langt har jeg ikke funnet noe med bedre kvalitet til mine 2 aktive gutter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode skallklær:kremt: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Jeg kan jo fortelle om våre erfaringer fra i går. Da hadde vi 5 plussgrader, masse våt snø og litt regn. Det var med andre ord ekstremt vått vinterføre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Uten tvil! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Gode skallklærJeg venter på hel dress nå. Vårdress. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode skallklærBergans Stallo er supre klær som holder tørt. Vi har også en jakke av merket 8848 Altitude som er super, sønnen har brukt dne i øsende regnvær uten å bli fuktig på innerklærne.Dette merket føres av Sport1 i Norge. |
|
|
|
![]() |
|
|