|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
ProactivFunker det? Jeg har fått så utrolig uren hud i det siste, jeg er gravid og pleier å få uren hud når jeg er gravid, men tenkte kanskje disse produktene hjelper. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: ProactivDe som tv-shop selger?
|
|
|
#3 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: Proactivja stemmer det, |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: ProactivDet funket ikke for meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Proactiv
Det var vel det eneste. Jeg måtte bruke det hele tiden, og glemte jeg noen dager så kom problemene tilbake.
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ProactivSøsteren min påstår det hjelper. Hun har ikke kjøpt serien på tv-shop tror jeg, men i butikk i Australia. Hun sier kvisene/urenhetene kommer tilbake så fort hun ikke bruker det. Hun er VELDIG plaget! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: ProactivJeg er ikke plaget til vanlig, det er kun mens jeg er gravid og når jeg ammer, men kanskje jeg skal prøve.. Det kan jo umulig skade. Takk for tips. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ProactivJeg får tidvis også sånn "hormon-hud" og på meg virker Decleor sine produkter veldig bra, samt at jeg renser huden med en lett skrubbekrem fra Clarins... Det er viktig å ikke tørke ut huden selv om den får kviser for da blir det bedre en kort periode, men så blir det hundre ganger verre igjen etterpå.
|
![]() |
|
|