|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 128?Jeg har en tilgodelapp på Baby Shop på 1400,- som jeg prøver å få brukt til noe fornuftig. Jeg fikk den etter å ha levert inn en Trolldress som gikk i stykker, og nå viser det seg at akkurat den butikken (Hammersborggata) er stengt og skal flytte til Storo i august. Hvilken av de andre Baby Shop-ene i Osloområdet har størst og best utvalg?
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Er det Babyshop på Alna?
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Den på Ski er stor (var stor i 2005 i hvert fall). Det er en på Ryen også - ellers er den i Lillestrøm stor, men det står at den er under flytting?
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Vi har alt av bilsikring, ja. Jeg aner ikke hva jeg er ute etter, og har fått litt ulne svar når jeg har ringt de ulike for å høre hvilke størrelser de fører. Den på Lillestrøm flytter visst til Jessheim i april.
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Jeg tror den på Ski er større. I hvert fall fra min tid på markedet.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Nå har jeg jo lappen og streng beskjed om å kjøre på et par ukentlige utflukter, så jeg kan jo sjekke dem ut begge to.
|
|
|
#9 |
|
lykkelig
|
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Det finnes vel ikke så veldig mye i den størrelsen på Babyshop tror jeg. Mulig du kan få kjøpt Trolldresser og slikt, men ellers er vel størrelsene der mindre stort sett. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Jeg tenker jeg tar en runde og ser om jeg finner litt regntøy, votter, luer og denslags siden de sier selv at de har. Er det ingenting så selger jeg det billig her inne.
|
|
|
#11 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken Baby Shop er best, og har de noe som helst til en gutt som bruker str. 12Den på lillestrøm er steng nå, de driver å flytter. Den på Ryen er super, de har mye klær og veldig flinke ansatte |
|
|
|
![]() |
|
|