Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan dere anbefale en foundation som gir mye fukt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 17:41   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kan dere anbefale en foundation som gir mye fukt?

Jeg trenger en foundation som gir MYE fukt, men liker ikke type fargede dagkremer. De må jevne mer.
Noen tips?

Gammel 16-03-10, 19:08   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere anbefale en foundation som gir mye fukt?

:abonnerer: Etter at min favoritt fra Maybelline gikk ut (som de alltid gjør når jeg finner noe som funker), står jeg på bar bakke. Finner ingenting som gir nok fukt!

Gammel 16-03-10, 19:21   #3
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har prøvd soft finish makeup fra Clinique? Er den god på fukt?
(må være VELDIG god på fukt. Ikke bare litt).

Gammel 16-03-10, 20:12   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Mange anbefaler Vitalumiere (den flytende) fra Chanel til sånne formål, og joda, den gir fukt, men jeg synes fargene er helt komplett umulige. Min favoritt er Fluid Finish fra Kanebo; den ser fin ut selv etter mange timer på huden, og fargene er troverdige også på min nøytrale hudtone. Jeg har også Diorskin Nude, og den funker også greit på denne årstiden hvis man bruker et rikt underlag.

Jeg har akkurat fått prøver på Kanebo Sensai Cream Foundation (eller noe sånt, i krukke). Den virker grei nok, men til 650 kroner for en liten krukke forventer jeg at den lager middag og vasker huset i tillegg.

Gammel 16-03-10, 20:14   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har prøvd en annen fra Clinique, Super Moisture Make-up (eller noe sånt). Den syntes jeg var veldig god på fukt, skjønt jeg tar alltid på litt dagkrem under uansett :ørken: . Den ser også veldig naturlig ut, og dekker ganske lett, jevner ut uten å skjule fregnene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:32   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dårlig erfaring med Cliniques foundations, men det er mulig de har fått noe nyere som funker. Et annet problem er at jeg er såpass bleik at det kan være vanskelig å finne lys nok farge.

Jeg bruker også dagkrem under foundation, Kanina - eller rettere sagt apotekets a-creme.

Gammel 16-03-10, 22:37   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en foundation fra Chanel, som jeg blander med bittelitt lett dagkrem. Da blir både farge og konsistens helt perfekt til meg.

Gammel 16-03-10, 22:41   #8
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sendte jo en reklame om en foundation som ga mye fukt nå, synst å huske det var maybelline

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:48   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Treatment foundation fra Dermalogica liker jeg veldig godt. Gir bra med fukt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 07:33   #10
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Jeg bruker foundation fra Mary Kay. Jeg har så tørr hud at det har vært ett problem tidligere å finne noe som ser bra ut. Men denne kan jeg anbefale. De må bestilles av konsulent og koster 239,-.

Gammel 17-03-10, 22:14   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Treatment foundation fra Dermalogica liker jeg veldig godt. Gir bra med fukt.

Signerer. Bruker Dermalogica Active Moist og Laura Mercier foundation primer under.

Gammel 18-03-10, 08:51   #12
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

har prøvd. Alt for lite jevnende etter min smak.

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Signerer. Bruker Dermalogica Active Moist og Laura Mercier foundation primer under.

Gammel 05-04-10, 20:24   #13
Alley
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Foundation til Andrea Milano gir bra med fukt og de har en Hypoallergenisk type også, for de som har problemer med allergier...

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:27   #14
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alley, her.

Foundation til Andrea Milano gir bra med fukt og de har en Hypoallergenisk type også, for de som har problemer med allergier...

Aldri hørt om!

Gammel 05-04-10, 20:30   #15
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er noe merkelig med helt nyregistrerte brukere som kommer inn og kun skriver om ett merke ingen noensinne har hørt om. Det får i hvertfall mine snikreklame-klokker til å kime ganske så kraftig.

Gammel 05-04-10, 20:51   #16
Alley
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hehe, 1. ikke mange som har hørt om Andrea Milano, da det selges gjennom forhandler enten via homeparty eller på internett...
2. Det var ikke meninga som noe snikreklame... Jeg er glad i sminke/velvære, så da begynte jeg i denne enden av forumet og er veldig fornøyd med disse produktene, så når noen spør hva jeg bruker, så svarer jeg

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:54   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har prøvd en annen fra Clinique, Super Moisture Make-up (eller noe sånt). Den syntes jeg var veldig god på fukt, skjønt jeg tar alltid på litt dagkrem under uansett :ørken: . Den ser også veldig naturlig ut, og dekker ganske lett, jevner ut uten å skjule fregnene.

Denne har jeg også prøvd. Syns den er veldig god. Men dekker ikke så godt som jeg ønsker. Men til dagbruk er den super

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.