Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til borddekking til konfirmasjon?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 21:46   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tips til borddekking til konfirmasjon?

Overskriften sier vel sitt. Skal hjelpe mamma (i andre ord gjøre mesteparten av arbeidet) med komfirmasjonen til min bror. Men har ikke så mye peiling på borddekkning. I bryllupet vårt hadde vi turkis og det ble ganske bra.

Tenker lime og hvit?
Lime nelikker er jo veldig fint ( hadde hele brudebuketten min med det så er vel kansje derfor jeg liker de så godt forsatt)

Lys og lysestaker kansje? Hva mer?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:52   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til borddekking til komfirmasjon?

Ja, lime og hvitt er fint. Det er mange farger som er fint sammen hvitt.
I dåpen hadde vi blanke, smale vaser med enkle, hvite calaer (skrives det sånn?) og blanke skåler med rosa småsteiner som fåes kjøpt i poser og rosa små lys. Det kan jo byttes ut i lime f.eks. Hvite eller blanke lysstaker er fint, kanskje med fargen i lysene? Noe særlig mer trenger man jo ikke, tallerkener, bestikk og glass tar en del plass. Og det skal jo matche det også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:21   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til borddekking til komfirmasjon?

Jeg brukte hvitt, svart, sølv og rødt.

Her er noen bilder:


Gavebord:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:27   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til borddekking til komfirmasjon?

Kjempefint med svart og sølv.

Lurer på om jeg skal ta meg en tur på løten lys. Der har de jo mange bord utstilt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no