|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spm om facebook ...Når dere sender venneforspørsler eller får forespørsler.... Bruker dere å skrive noe mer etterpå, feks på veggen eller personlig melding? Eller er dere bare "venner", kommenterer av og til her og der kanskje, - og ikke noe mer.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spm om facebook...Når jeg legger til venner, så skriver jeg en liten hilsen som en personlig melding samtidig med forespørselen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spm om facebook ...Jeg kan finne på å skrive en melding til folk av den typen som jeg ville ha krysset gaten for å si "nei du verden, det var lenge siden, så hyggelig å se deg!" til. Litt tilfeldige bekjente som jeg får forespørsel fra godtar jeg bare og gjør ikke noe mer. Mengden meldinger på min egen vegg tyder på at mine bekjente følger omtrent samme prosedyre.
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spm om facebook ...Av og til, men ofte ikke.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: Spm om facebook ...Det blir litt som Skilpadda sier, noen tar man kontakt med etter en stund å sier lenge siden sist. Noen skriver man aldri melding til |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|