Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fly London-sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-10, 01:44   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fly London-sko

Jeg kunne ikke unngå å legge merke til disse superkule skoene fra Fly London i en lokal skobutikk. Jeg er veldig i tvil om slike sko vil passe til mine tynne stankelbein og da mener jeg stankelbein.
Jeg syns de virket på en måte litt for store og klumpete for min skinny legg, men med litt lengre bukse med bootcut ble det litt 70talls schwung over det hele.
Hva tror dere?

Gammel 20-03-10, 10:08   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London sko

Jeg har tre par slike og er nok innhabil. Kanskje vil de se litt snåle ut til veldig tynne bein hvis man har skjørt, men med bukse går det vel bra?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 10:11   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har stikk motsatt problem - store legger - så jeg tenker at slanke legger må da være flotte greier. Men klart - kanskje de kan bli for tynne - sånn at noe nettere sko passer bedre.

Men om du liker de og føler deg vel med de så bør vel det kanskje funke? De er jo ikke SÅ kraftige da.

Gammel 20-03-10, 10:16   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

vel, de er jo ganske "chunky" da, må sies (en av grunnene til at jeg liker de så godt!) Tror det kommer litt an på hva du bruker til, bukse går sikkert helt fint

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.