Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bonde (Ikea)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-10, 16:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bonde (Ikea)

Vi har to Bonde-skap med dører, de er 72 cm brede. Nå har vi flyttet og plassert disse ved siden av hverandre i et rom som er ganske lite. Det gjenstår 35,5 cm til den andre veggen , og det er her vi håper å kunne få inn et av de smale Bondeskapene, altså de som er halvparten så brede som de vi har. For de finnes vel? Jeg er temmelig sikker på det, selv om jeg har lett og lett på Ikeas sider uten å finne det.

Og, HVIS det fremdeles finnes, vil vi greie å trykke skapet inn i den luka på 35,5 cm vi har igjen? Jeg kan kontrollmåle, men jeg tror på ingen måte at det er bredere enn 36 cm. Går det?

Bill mrk Trenger Flere Bokskap

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 16:25   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Det ser bare ut som om de har lave, smale skap/hyller. Den smale versjonen er uansett for bred for den ledige plassen dere har (37 cm).

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50029256

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 16:27   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Det ser bare ut som om de har lave, smale skap/hyller. Den smale versjonen er uansett for bred for den ledige plassen dere har (37 cm).

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50029256

Ja, jeg så den. Jeg tror den er en hel del lavere enn de skapene vi har, og det er nok ikke plass til den heller. Pokker.

Hm, er det noe annet vi kan putte inn i hullet? Det trenger strengt tatt ikke ha skapdører, det kan være en eller annen form for hyller. Vi trenger bare mer oppbevaring til bøker og permer.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 18:46   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Vi har en sånn smal hylle som vist over i full høyde (218 cm). Kjøpt for 5-6 år siden. Dumt at de ikke selges mer, for jeg kunne tenkt meg en dør til den.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 20:25   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Vi har en sånn smal hylle som vist over i full høyde (218 cm). Kjøpt for 5-6 år siden. Dumt at de ikke selges mer, for jeg kunne tenkt meg en dør til den.

Er vi helt sikre på at det ikke selges mer? Så sikre at det ikke er vits i å dra ut på Ikea for å spørre? Det er så merkelig at de ikke har det, synes jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 21:16   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er vi helt sikre på at det ikke selges mer? Så sikre at det ikke er vits i å dra ut på Ikea for å spørre? Det er så merkelig at de ikke har det, synes jeg.

Fant de hvertfall ikke på nettsidene (hverken stamme eller dør), men det kan jo hende at de fortsatt finnes i butikken om de nettopp er tatt ut av utvalget. Sikkert verdt å ta en ringerunde, evnt sjekke ut finn.

Alt vi har fra IKEA ser ut til å gå ut fra utvalget i det vi trenger nye deler eller vil bygge på moduler. Irriterende

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 21:19   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde (Ikea)

Æsj. Skal sjekke finn.

Hvis noen finner ut noe annet genialt vi kan fylle det hullet med, er jeg glad for det. Hullet er strengt tatt 49 cm, men det er 36,4 cm til en stikkontakt. Men når jeg tenker meg om, så kan kanskje stikket stå bak en hylle eller et skap hvis vi ikke monterer bakplaten?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no