|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor lenge bruker dere vårdress?På tide å kjøpe inn vårdresser nå. Tvillingene mine på 2,5 skal få, men jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe til sønnen min på 4,5 år. Han leker mye på bakken og er den som alltid finne våte flekker i barnehagen. Avdelingen han går på bruker å ta på ungene enten jakke hvis det er tørt ute, eller jakke og regnbukse om det er litt fuktig i bakken. Men det er jo veldig klamt med regnbukse, og jeg er fristet til å kjøpe inn dress og be barnehagen bruke den heller.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Storebror er 6, og han skal i hvert fall ikke slutte på en stund enda |
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Så lenge de går i barnehagen så har ungene mine vår-/høstdress. På skolen ville ikke største ha det lenger, men har overtrekksbukse med samme funksjonen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Jeg har ikke tenkt til å anskaffe egen vårdress til sønnen min på 4, trur eg. Det blir vanlige vårklær og regnbukse i tillegg.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Poden på 4,5 år har vårdress i år også. Men jeg kommer til å se det an til neste år.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Snuppa har aldri hatt vår- og høstdress. Hun leker ikke på den måten.
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Klarer oss ikke uten dress enda nei! Kommer sikkert til å bruke dress til 7 kanskje 8 årsalderen tipper jeg? Har iallefall vårdress i år, og den trengst nok |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?5- åringen har vårdress, og da hadde ikkje gått uten. Skikkelig uteunge som elsker vatn og sand/jord. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Så lenge dei er i barnehagen er vårdress et must.
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Jeg er litt usikker på om storebror på 4.5 skal ha. De har brukt vårdressene veldig lite, så jeg vet sannelig ikke om jeg orker å bruke penger på det. Jeg kommer til å kjøpe en overtrekksbukse iallefall.
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Mine har hatt Trolldress. Genialt, da berre fjerne en foret!
|
|
|
|
#13 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Vi har aldri hatt høst- og vårdress. Her ligger snøen til langt uti april og i overgangen brukes jakke og regnbukse.
|
|
|
|
#14 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Her har begge jentene brukt vårdress til de er ferdige med barnehagen. Så over til todelte høst/vårdresser. Minstejenta er snart 6 år og går siste året i barnehagen. Har kjøpt vårdress også i år, men tipper de todelte settene hennes kommer til å bli mest brukt. Vi bruker ytterst sjelden regnklær og ergo er vårdresser/sett et must i overgangen fra vinter til vår og sommer til høst. Samt regndager. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?De brukte det til skolestart. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Mine har brukt vår/høstdress t.o.m siste året i barnehagen, på skolen bruker de overtrekksbukse og skalljakke.
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Storebror brukte dess lite i fjor - i år lurer jeg på om vi skal gå for todelt - og da regne med at de bruker dette i stedet for regnklær.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Vår åtteåring har Reimatec i str. 136 og bruker den ofte. Med snøsmelting til langt uti mai er det en veldig grei dress å bruke. Han foretrekker dress framfor todelt og jeg ser at det samme gjelder flertaller i klassen hans. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge bruker dere vårdress?Du Tito, hva med å kjøpe en allversbuke til J, Helly hansen sin er veldig god. Også en god skalljakke ? |
|
|
|
![]() |
|
|