Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansanbefaling?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 09:52   #1
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeansanbefaling?

Jeg synes ofte det er vanskelig å finne jeans for oss som bruker mer enn størrelse 42. Er det noen som har gode tips de vil dele?
Har selv funnet en kjempegod bukse hos HM(BIB).Den er i stretch og er veldig myk og behagelig å ha på. Den er heller ikke for lav i livet og finnes i både mørk og lys utgave.

Gammel 24-03-10, 11:59   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeansanbefaling?

Jeg så en på KappAhl nå, som jeg riktignok ikke rakk å prøve, men det skal jeg gjøre en dag snart. Den het Miracle (?), og lovte å løfte rumpa og stramme inn magen. Den så veldig deilig ut, passe høy i livet også, så jeg er veldig spent på den.

Gammel 24-03-10, 12:15   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg så en på KappAhl nå, som jeg riktignok ikke rakk å prøve, men det skal jeg gjøre en dag snart. Den het Miracle (?), og lovte å løfte rumpa og stramme inn magen. Den så veldig deilig ut, passe høy i livet også, så jeg er veldig spent på den.

Jeg så også den, men prøvde den ikke. Den ser imidlertid ut som om den gnager seg inn i rumpa og det er jo ikke spesielt lekkert?

Gammel 24-03-10, 12:29   #4
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lidex har mange fine.

Gammel 24-03-10, 12:45   #5
Lillebill
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Med slike lovnader må den jo bare prøves
Men har mine tvil.... Av en eller annen grunn passer Kappahl sine klær sjelden

Gammel 24-03-10, 12:46   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikkje det Simple wish som har vore det store der da? Mange her inne har snakka varmt om dei i alle fall.

Gammel 24-03-10, 12:46   #7
Lillebill
Aktiv

Standard

Takk for tips. Får ta meg en runde både på Kappahl og Lindex

Gammel 24-03-10, 12:47   #8
Lillebill
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er ikkje det Simple wish som har vore det store der da? Mange her inne har snakka varmt om dei i alle fall.

Er det B-young som selger dem?

Gammel 24-03-10, 13:33   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det veit eg ikkje. Veit berre mange har snakka varmt om dei.

Gammel 25-03-10, 00:44   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Simple wish føres av B-young.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:53   #11
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg så også den, men prøvde den ikke. Den ser imidlertid ut som om den gnager seg inn i rumpa og det er jo ikke spesielt lekkert?

Gammel 25-03-10, 07:57   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overraskende nok fant jeg en flott bukse på Cubus, hvis du ser etter slimfit. Den het noe med Friday i navnet. Den var billig også; 199,-. Jeg vet at andre damer over str 42 her inne også har likt den samme buksa.

Gammel 25-03-10, 09:21   #13
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes Vero Moda er gode
Ellers har jeg ett par Veto, men de pleier vie seg veldig ut..

Også er Fransa sine VELDIG gode!

Simple wish selges ikke lengre, B-young sluttet produsere for godt over 1 år siden (var b-youngs eget merke), de tok inn Street one eller hva det het i stedet.. også har de ett annet merke som igrunn har fine jeans men de er dyre, og litt sære i fargen for meg.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:23   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Overraskende nok fant jeg en flott bukse på Cubus, hvis du ser etter slimfit. Den het noe med Friday i navnet. Den var billig også; 199,-. Jeg vet at andre damer over str 42 her inne også har likt den samme buksa.

Jeans er det eneste det går an å kjøpe på Cubus.

Ellers slår jeg det vanlige slaget mitt for www.makeyourownjeans.com.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:18   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg noterer alle tips i denne tråden og psyker meg opp til bukse-shopping i morgen Det er ikke favoritt-aktiviteten for å si det sånn!

Gammel 25-03-10, 10:19   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg noterer alle tips i denne tråden og psyker meg opp til bukse-shopping i morgen Det er ikke favoritt-aktiviteten for å si det sånn!

Gammel 25-03-10, 10:21   #17
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Lindex har gode bukser, som er passe høy i livet, stretch og god å ha på seg. Husker ikke helt hva modellen heter, men kanskje det var noe med basic?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:32   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte KappAhl sine Miracle Trousers i går.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:09   #19
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

B-Young har begynt å selge noen fra MAPP, den var det godt med stretch i og fin modell for meg iallefall. God erstatning for Simple Wish!

Gammel 25-03-10, 11:13   #20
Majka
Kometkamerat

Majka sin avatar

Medlem siden: May 2008
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Slår også et slag for buksene til Lindex. Det er de som passer best til meg som er lav (160 cm) og har for mye mage i forhold til rumpe.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.