|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseVeldig små (det er den modellen jeg har tre av, er det ikke?) Støvlettene og enkelte "utesko" i samme lest, derimot, er store i str. Hvilken modell tenkte du på?
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fly London Yedi - størrelse
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly London Yedi - størrelsede er litt små. Jeg har str 37 og bruker normalt en str mindre. Men jeg må ha en liten såle i.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseSmå! Jeg er 38, 5 og har 39 og måtte bruke mye tid på å gå de ut til passe størrelse.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Jeg har også tidvis brukt en såle i mine sko i denne modellen. Prøvde 36 også, og de var altfor små.
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseMen ikke en HEL størrelse for liten?
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseHvilke størrelse står du mellom da? Jeg har også prøvd 40 i noen av modellene med samme såle, og de kunne jeg faktisk hatt.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseJeg står mellom 37 og 38. I sko som er store i størrelsen har jeg 36 - men stort sett er 37 størrelsen - og stadig oftere må jeg opp i 38 - så det er vel størrelsen i denne skoen det da..
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseHm, da skjønner jeg at du er usikker, ja. Pleide ikke du å bruke mest 36, da? Jeg har kanskje 40 % av skoene i 36 og 60 % i 37, og 37 holder altså til meg her.
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseNå bruker jeg mest 37. jeg har bred fot - men ikke særlig lang, samt høy vrist.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly London Yedi - størrelseHm. Jeg har ønsket meg slike sko i rødt til bursdagen. Jeg aner ikke om jeg får dem, men hvis jeg får dem - hva er sjansen for at de passer? Jeg har aldri brukt noe annet enn 40 i noen som helst sko. Er jeg safe da?
|
|
|
#13 |
|
*_*
|
Sv: Fly London Yedi - størrelseJeg er en 39/40 til vanlig og trasker lykkelig rundt i slike i størrelse 40 om dagen:
|
|
|
|
#14 |
|
Fabelaktig
|
Ja, hvilke butikker er det? Feet Me på Trondheim Torg har hatt Fly London, vet jeg. Tror jeg må ha de skoene jeg også.
|
![]() |
|
|