Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fly London Yedi - størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-10, 18:11   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fly London Yedi - størrelse

Er de små i størrelsen? Eller normale?

Gammel 25-03-10, 18:15   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London Yedi - størrelse

Veldig små (det er den modellen jeg har tre av, er det ikke?) Støvlettene og enkelte "utesko" i samme lest, derimot, er store i str. Hvilken modell tenkte du på?

Jeg er en 36,5, og 37 passer bare såvidt til meg i varianten som har ankelrem over åpen i siden. Den mer "lukkede" varianten virker noe større, merkelig nok.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 18:45   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne modellen. Skal kjøpe fra Ebay - selger hadde liksom ingen formening om at den var så veldig liten - men var ikke helt sikker.

Gammel 25-03-10, 19:05   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

de er litt små. Jeg har str 37 og bruker normalt en str mindre. Men jeg må ha en liten såle i.

Gammel 25-03-10, 19:08   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Små! Jeg er 38, 5 og har 39 og måtte bruke mye tid på å gå de ut til passe størrelse.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:07   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

de er litt små. Jeg har str 37 og bruker normalt en str mindre. Men jeg må ha en liten såle i.

Jeg har også tidvis brukt en såle i mine sko i denne modellen. Prøvde 36 også, og de var altfor små.

Gammel 25-03-10, 22:22   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Men ikke en HEL størrelse for liten?
*beslutningsvegring* Jeg er jo så fornøyd med å omsider ha funnet disse skoene, så jeg MÅ jo bare kjøpe dem. Er de for små, så er de jo umulig å bruke da...

Gammel 25-03-10, 22:27   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke størrelse står du mellom da? Jeg har også prøvd 40 i noen av modellene med samme såle, og de kunne jeg faktisk hatt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:31   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg står mellom 37 og 38. I sko som er store i størrelsen har jeg 36 - men stort sett er 37 størrelsen - og stadig oftere må jeg opp i 38 - så det er vel størrelsen i denne skoen det da..

Gammel 25-03-10, 22:46   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hm, da skjønner jeg at du er usikker, ja. Pleide ikke du å bruke mest 36, da? Jeg har kanskje 40 % av skoene i 36 og 60 % i 37, og 37 holder altså til meg her.

Gammel 25-03-10, 22:50   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Nå bruker jeg mest 37. jeg har bred fot - men ikke særlig lang, samt høy vrist.

Jeg tror jeg rett og slett skal få prøvd de - det er få butikker her i byen som fører merket.

Gammel 26-03-10, 10:04   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg har ønsket meg slike sko i rødt til bursdagen. Jeg aner ikke om jeg får dem, men hvis jeg får dem - hva er sjansen for at de passer? Jeg har aldri brukt noe annet enn 40 i noen som helst sko. Er jeg safe da?

Gammel 26-03-10, 14:45   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en 39/40 til vanlig og trasker lykkelig rundt i slike i størrelse 40 om dagen:

Det som gjør utslaget når jeg må opp i 40 fremfor 39 er om skoene er smale, det går ikke så mye på lengde. Hvis du er en definitiv 40 når det gjelder lengde på føttene ville jeg derfor prøvd å gå en størrelse opp i disse.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 21:04   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå bruker jeg mest 37. jeg har bred fot - men ikke særlig lang, samt høy vrist.

Jeg tror jeg rett og slett skal få prøvd de - det er få butikker her i byen som fører merket.

Ja, hvilke butikker er det? Feet Me på Trondheim Torg har hatt Fly London, vet jeg. Tror jeg må ha de skoene jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.