Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som vil komme med ferieforslag til familien min og meg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 13:43   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Noen som vil komme med ferieforslag til familien min og meg?

Vi har bestilt 14 dager til Mallorca i juli/august. All Inclusive, på fint hotellanlegg tilrettelagt for barn. Kom på rett over 45000kr.
Forholdsvis langt fra byer. Ok på en måte med 3 "små" unger, men kan bli kjedelig. (?) Kan leie bil og det problemet er løst da.
Vi er en familie på snart 5 stykker. 2 voksen, 8åring, 4åring og da snart en baby.
Nå er jeg veldig usikker på om vi skal ta skritte å gidde å bruke så mye penger på ferie i år. Pengene er der, ferien har vi jo, ungen har lyst ditt, men vi er usikre. Kan vi finne på noe annet spennende??
Vi er egentlig ikke sånn veldig charter folk heller. I fjor leide vi hus 3 uker i Italia. Bodde for oss selv, eget basseng, sol hver dag osv. Det er FERIE!
Dette anlegget har bamseklubber, barnedisco osv på. Aldri vært på sånn type ferie før. Kan si at det kanskje passer akkurat i år siden vi og har med baby da.
Vi drømmer om sol og varme, men kan være heldig å få det hjemme også. Eller andre steder.
FORSALG til hva vi kan finne på i ferien? Hva passer en familie med barn i nevnt aldersgruppe?? Legoland o.l. parker er det jo bare utrivelig mye folk i sies det. (Men vi liker parker da....)
Disneyland forstod jeg kunne bli varmt i juli/august. Samt mye folk.
(Men får 4 overnattinger og frokost for ca 12500kr. Sjekket nå.)
Forslag til kortere reiser kanskje? Det skal samtidig være litt praktisk siden det er en liten baby med her.
Leie hus i Danmark utgår i akkurat år. Tar ikke sjansen på å sitte i et hus i Danmark i stri vind og små dårlig vær. Det blir ikke lettvint. Føler kravene er så store nå at alternativene vil bli ytterst få.

Håper det er noen av dere som har gode erfaringer å dele uansett hva det måtte være av type ferie!
ALLE TIPS TAES I MOT MED STOR TAKK!!

(Føler kanskje alle svarene kommer til å bli at det nok er enklest å holde seg hjemme...)

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.