Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt ny hytte ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 19:49   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prosjekt ny hytte ...

Endelig er vi i gang . Gjengen som skal sette opp hytta, satte igang for 14 dager siden og så lang var det kommet forrige helg:





Slalombakke i bakgrunnen


Sist redigert av Liljekonvall : 09-04-10 kl 22:43.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:49   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte.....

Dette ser ut å bli kjempelekkert? Har du tegninger også?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:50   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte.....


Fra Prospektet (selve hytta utvendig er litt feil, hytta er høyere i virkligheten, som man ser på bildene)




Nydelig utsikt fra terrassen


Sist redigert av Liljekonvall : 09-04-10 kl 22:44.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:52   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Enda flere bilder





Krans på taket

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:58   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte.....





Begynner å ta litt form innvendig også

Barnerom 2 etg


Sist redigert av Liljekonvall : 09-04-10 kl 22:39.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:05   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...


Her skal kjøkkenet være....



Kjøkkenløsning.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg irmis_naujas12[1].jpg (152,9 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg irmis_naujas15[1].jpg (153,7 KB, 9 visninger)

Sist redigert av Liljekonvall : 09-04-10 kl 22:39.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:20   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Ååh!
Det ser fantastisk ut!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:29   #8
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...



Blir visst masse vinduer å vaske......

Foreldresoverommet 1 etg.


Enda et bilde av barnerom i 2 etg

Loft - åpent ned til kjøkken/stue


Sist redigert av Liljekonvall : 09-04-10 kl 22:42.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:47   #9
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Gleder meg veldig til det er ferdig inne og vi kan flytte inn . Men først må det vel vaskes og settes inn møbler .

Vi skal inntil videre bruke hyttemøblene vi hadde i vår forrige hytte. Skulle gjerne ha hatt en litt annen stil på den nye hytta, men de ble kjøpt nye for 3 år siden, så de får duge noen år til.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:50   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Utrolig flott hytte.

Bare 'litt' misunnelig. Hvor ligger denne herligheten, og kan jeg spørre om et anslag hva det koster å sette opp noe sånt? Går nemlig veldig og ønsker meg hytte om dagen. VELDIG.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:55   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Så flott den blir

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:59   #12
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Åhhhh, så utrolig fin.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:15   #13
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Kjempe fin hytte dere får dere!

Likte godt skifer?gulvet
Hvoe stor er herligheten? dere får nok god plass til å slappe avv og stresse ned der

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:19   #14
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Utrolig flott hytte.

Bare 'litt' misunnelig. Hvor ligger denne herligheten, og kan jeg spørre om et anslag hva det koster å sette opp noe sånt? Går nemlig veldig og ønsker meg hytte om dagen. VELDIG.

PM sendt . Utrolig deilig med hytte. Vi solgte forrige hytte i fjor sommer og har savnet den veldig. Gleder meg utrolig til denne står ferdig. Jeg slapper av sååå mye mer på hytta enn jeg gjør hjemme. Der er det jo alltid noe å gjøre . Har klær og utstyr på hytta, og vaskemasking, så når helgen kommer, er det bare å sette seg i bilen og reise.....ikke noe pes med pakking - og utpakking / vasking av klær når vi kommer hjem igjen. Av erfaring, er vi mye flinkere til å være ute også når vi er på hytta.

Enda bedre er det at det er 1 time mindre reisetid til den nye hytta.....det gjør ingenting

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:24   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Kjempe fin hytte dere får dere!

Likte godt skifer?gulvet
Hvoe stor er herligheten? dere får nok god plass til å slappe avv og stresse ned der

Ja, det er skifer, mangler bare litt fugemasse, så er gulvet ferdig . Hytta er på ca 140 kvm.

Vi har 5 barn tilsammen, så det er godt med litt god plass (selvom eldstemann lite trolig kommer til å være med oss). I tillegg er ofte mine foreldre med, evt venner om vi har barnepass ....Eller venner med barn og da blir det folksomt Aller best liker jeg at ungene får så god boltringsplass i på loftet, kommer vel knapt nok til å se dem nede......Og så kan man sette på seg langrennskiene eller slalomskiene utenfor hytta og "seile" ned til bakken. Det blir deilig å slippe å kjøre hver gang man skal til bakken. Flotte langrennsløyper - så ja, jeg gleder meg virkelig til neste vinter allerede


Sist redigert av Liljekonvall : 10-04-10 kl 00:40.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:30   #16
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Kjempeflott hytte.
Vi har nylig kjøpt hyttetomt og starter bygging på seinsommeren. Gleder meg veldig til å få egen hytte.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:18   #17
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Hvilken leverandør har dere kjøpt den fra? Den ser veldig flott ut. Vi sitter med en hyttetomt men jeg klarer ike bestemme meg for hviken hyttemodell jeg vil ha.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:27   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Den var virkelig lekker.

Vi kjøpte hytte for ett år siden. Jeg elsker å være på hytta, men kunne godt tenkt meg bittelitt mer plass og innlagt vann.

Er det lov til å spørre hvor mye en sånn ferdig hytte kommer på?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:48   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Lurer også på totalpris på ferdig slik hytte...Den var utrolig lekker!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:54   #20
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Hvilken leverandør har dere kjøpt den fra? Den ser veldig flott ut. Vi sitter med en hyttetomt men jeg klarer ike bestemme meg for hviken hyttemodell jeg vil ha.

Vi har tegnet selv (med litt hjelp ).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no