Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen som har prøvd Zumba fitness her?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 02:16   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Noen som har prøvd Zumba fitness her?

Det ser så knallgøy ut og en trening kanskje min kropp kunne klart litt. Er det noen steder i Vestfold som har dette tillbudet?

Gammel 27-03-10, 02:32   #2
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har prøvd Zumba fitness her?

Jeg og Tinkadott var på det i dag. Veldig gøy Slet litt med koordinasjonen til tider, men det kommer seg vel med flere timer

Gammel 27-03-10, 09:37   #3
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært på en Zumbatime på Elixia. Litt vel mye bootyshaking for min smak, men greit nok.
Men det ser ikke ut som om Elixia har senter i VF.

Gammel 27-03-10, 10:21   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Om du ikke finner et senter i nærheten med dette treningstilbudet så har jeg har pakken med treningsvideoene, manualene etc. du kan få kjøpe?
Aldri brukt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 12:00   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Om du ikke finner et senter i nærheten med dette treningstilbudet så har jeg har pakken med treningsvideoene, manualene etc. du kan få kjøpe?
Aldri brukt.

Jeg er veldig interessert om ikke HI vil kjøpe

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 12:11   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Aldri brukt.

Er det DVD? Hva skal du ha for pakken?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 12:37   #7
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Beklager, men pakken er allerede lovet bort til en annen som henvendte seg på PM.
Det er forøvrig DVD'er ja, samt "rytmemanualer" (med noe inni som rasler) og en slags instruksjonsbok. Ser veldig bra ut, med gjennomgåelse av grunntrinn etc, men jeg er visst bare ikke typen til å trene foran skjermen hjemme. (Velger heller crosstrainer'n for hjemmetrening nå for tiden.)

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:56   #8
videsi
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
videsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Zumba rocks. Selv for en gammel 60 åring. Jeg har gått ned ca 20 kg på under et år Godt råd hvis du er i veldig dårlig form, er å begynne med 5 min første dagen og legge på et minutt hver dag. (eller hver gang du trener). Da blir du ikke så stiv neste dag, og før du vet ordet av det har du det skikkelig moro. Jeg har et godt råd for zumbaer som har strikt budsjett som meg. Spesialsko er veldig dyre, så her er hva jeg gjorde. Fant et par sko som er veldig gode, men som hadde gummisåler. Må jo skli vet du. Fant et par ankelsokker, tredde dem på skoene, og nå sklir jeg som en pro for noen få kroner

videsi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 00:39   #9
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er noen som trener Zumba etter videoene. Jeg synes det er moro, men jeg får ikke den store treningseffekten ut av det. Det blir som en tur på dansegulvet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.