Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Akkurat nå savner jeg å kunne poste anonymt her inne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 15:17   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå savner jeg å kunne poste anonymt her inne

Måtte bare si det!!!

Gammel 29-03-10, 15:18   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akkurat nå savner jeg å kunne poste anonymt her inne

Du får gjøre som oss andre.
Spørre på vegne av en venninne.

Gammel 29-03-10, 15:19   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger skulle man ønske at man kunne være anonym på FP også. Det kan man ikke. Og det er en av de få ulempene med FP, men jeg vet ikke helt om jeg ønsker det anderledes heller.

Gammel 29-03-10, 15:22   #4
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det kan jeg jo ikke nå da

Gammel 29-03-10, 15:23   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eventuelt så kan du slutte å pingle deg. Eller gå inn på Det Andre Stedet.

Gammel 29-03-10, 15:24   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det noen som går på den?

Gammel 29-03-10, 15:25   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

En venninne av meg gjorde det ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 15:25   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Joda. Vi er gullfisker.

Jeg er forresten enig, en sjelden gang har jeg følt på det samme. Er det noen spesiell grunn til at dette ikke er noe alternativ her på forumet? Andre forum jeg har vært innom har en egen kategori for anonyme innlegg og det er kun der anonyme kan poste innlegg. Innleggene blir forresten ikke publisert før de er godkjent av en moderator, og dermed får man ikke problemer med spam og reklame.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 15:29   #9
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

En venninne av meg gjorde det ...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:07   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg pingler....

Er fryktelig paranoid

Gammel 30-03-10, 13:10   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg pingler....

Er fryktelig paranoid

Kanskje du kan få midlertidig oppholdstillatelse i M2.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:00   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Send det du lurer på til Teo og be henne legge det ut i tråden sin så kan vi se om vi gjetter at det er deg? Hvem vet - kanskje du får svar på det du lurer på også?

Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:02   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Send det du lurer på til Teo og be henne legge det ut i tråden sin så kan vi se om vi gjetter at det er deg? Hvem vet - kanskje du får svar på det du lurer på også?

Genialt!

Gammel 30-03-10, 14:06   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

er det bygdedyret her inne som er plagsomt?
(sorry, måtte berre)
(eg kan forstå at det kan vere greit å kunne poste anonymt av og til)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 16:30   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn litt på alvor, så er det jo fullt mulig å sende en PM til en moderator og be vedkommende poste det man ønsker å si, hvis man f.eks. ønsker å be om råd eller tips til noe, og ikke vil at folk skal vite om det. Man må riktignok oute seg overfor den aktuelle moderatoren, da.

Gammel 30-03-10, 16:40   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sånn litt på alvor, så er det jo fullt mulig å sende en PM til en moderator og be vedkommende poste det man ønsker å si, hvis man f.eks. ønsker å be om råd eller tips til noe, og ikke vil at folk skal vite om det. Man må riktignok oute seg overfor den aktuelle moderatoren, da.

Sa hun og håpet samtidig at det ble hun som muligens ble moderatoren som fikk snuse litt i zeppelins privatliv.

Tuller, altså.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 16:44   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sikkert. Det finnes brø på FP også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.