Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 17:03   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

På nett? I sportsbutikker? Vanlige skobutikker? Jeg har nemlig ikke sett det noe sted (ikke at jeg har lett videre grundig altså), og lurer derfor på dette.

Hva er varmest og mest praktisk? Prisforskjeller?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 17:09   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Jeg har sett dem på Sport1-kjeden.

Prinsippet er det samme for begge typene, og jeg regner med at de er omtrent like varme. Kamik er solidere, men også dyrere tror jeg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 17:24   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Takk!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 18:37   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Har i allefal sett Kamik på ei sportsforretning her i byen. Tror kanskje det er Sport1 ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:10   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Jeg så dem da her om dagen, begge merker på et sted.. på majorstua. Men hva het butikken.. Hmm, skal komme tilbake til det!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:42   #6
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Barnas Hus fører også Kamik, så jeg her om dagen. Lurer på om de har Sorel også? XXL har noen varianter av Sorel iallefall.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:47   #7
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Jeg så de hadde Sorel støvler til barn nedsatt til kr.199,- på Sportshuset (Oslo)

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 20:16   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Smartclub har Sorel. Kamik har jeg sett på sportsbutikker.

Jeg har kjøpt våre på www.sierratradingpost.com
Prisene på selve skoene der er veldig lave om man velger salgsmodeller, men portoen er høy. Da jeg bestilte Kamik til meg selv og et par Sorel til minstemann betalte jeg totalt 700 kr for begge parene inkludert moms, avgift og porto. Jeg tror halvparten av beløpet gikk til moms,porto og tollavgift. Likevel ble skoene mye billigere enn jeg hadde fått dem her i landet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 20:19   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg så de hadde Sorel støvler til barn nedsatt til kr.199,- på Sportshuset (Oslo)

Ja, jeg ser de har tilbudet på nett også.

Hvordan er Sorel i størrelsen?

Jeg er ikke fornøyd med de vinterstøvlene poden har nå og er derfor på utkikk etter noe annet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 20:36   #10
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Vi kjøpte akkurat Sorel til 199 på XXL.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 20:38   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi kjøpte akkurat Sorel til 199 på XXL.

Hvilken modell er det?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 20:44   #12
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

De har den andre modellen på salg også. Den kjøpte vi på XXL i dag. Førpris: 599,-. Nå 299,- De finnes i str 23 og opp.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 21:52   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

De har den andre modellen på salg også. Den kjøpte vi på XXL i dag. Førpris: 599,-. Nå 299,- De finnes i str 23 og opp.

Ja, det var den vi skulle ha, men de hadde ikke str til gutta.
Fornøyd med den enklere modellen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:07   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Ja, jeg ser de har tilbudet på nett også.

Hvordan er Sorel i størrelsen?

Jeg er ikke fornøyd med de vinterstøvlene poden har nå og er derfor på utkikk etter noe annet.

De hadde ikke i den størrelsen min datter bruker, så det ble et par ski i stedet for.
Har aldri hatt Sorel så aner ikke hvordan de er i størrelsen.
Hadde Reima støvler til henne i fjor som aldri ble hverken fuktige, våte eller kalde. Bare så synd at de er så stive, så de anbefales ikke til de minste.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:26   #15
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg så de hadde Sorel støvler til barn nedsatt til kr.199,- på Sportshuset (Oslo)

Jeg ville ikke valgt den modellen. Den har ingen snøring over vristen, så den sitter dårlig. Og den har ingen stramming øverst, så den slipper inn snø.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 22:42   #16
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi kjøpte akkurat Sorel til 199 på XXL.


Hvilke størrelser hadde de i de? Link?

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:40   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg ville ikke valgt den modellen. Den har ingen snøring over vristen, så den sitter dårlig. Og den har ingen stramming øverst, så den slipper inn snø.


Det er Cubs de har til 199kr. Den har snøring øverst. Sitter ihvertfall veldig godt på beina til storesøster. Vi hadde samme typen i fjor også, når hun var 2 år. Hun har høy vrist, som sin mor, så det spiller jo også inn i hvordan sko sitter på beinet.

Vi kjøpte våre på XXL til 199kr. I fjor kjøpte vi på G-sport til 399kr.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:51   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Det er Cubs de har til 199kr. Den har snøring øverst.

Ok, jeg så bare bildet, og der så jeg den ikke.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 23:58   #19
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ok, jeg så bare bildet, og der så jeg den ikke.

Hvis du ser på XXL så ser du snøringen øverst og strikken over vristen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 00:05   #20
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper man egentlig Sorel eller Kamik til barn?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg ville ikke valgt den modellen. Den har ingen snøring over vristen, så den sitter dårlig. Og den har ingen stramming øverst, så den slipper inn snø.

Litt sent nå... Jeg har allerede bestilt. http://www.sportshuset.no/ehandel/de...063&GrpNo=3711

Uansett - han får neppe snø ned i støvelen for han kommer til å ha dressen utenpå, samt strikk under foten. Jeg får bare håpe de sitter sånn noen lunde brukbart på ham.


Sist redigert av ~TM~ : 26-01-07 kl 00:18. Årsak: retting av skrivefeil
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no