Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antishoppingtråden: hvilke plagg kvitter du deg aldri med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 13:43   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Antishoppingtråden: hvilke plagg kvitter du deg aldri med?

Det kan bli litt mye fokus på forbruk og bruk-og-kast her i Motehjørnet. Det kan gi litt feil inntrykk av folk. Men, selv om mange skryter av nye, fine innkjøp, betyr ikke det at den jevne FP-er fornyer garderoben etter vinden, eller?

Har du noen plagg i skapet som du har gått med i årevis, eller som du føler på deg at vil følge deg sesong etter sesong?

Jeg har noen slike plagg. En kåpe fra HM som er ca 6 år gammel, som jeg har farget i vaskemaskina siden den hadde falmet sånn. Jeg bør kanskje også sy sammen lommene så jeg ikke mister alt ned i foret.. Og jeg har en ullcardigan, også fra HM, som har fulgt meg i ca 5 år. Den er så myk og god og varm! Og jeg har sett noen som ligner, fra Odd Molly i det siste, så den er visst ikke helt ut ennå. Noen av kjolene i skapet mitt er fra før tusenårsskiftet, og jeg bruker dem fortsatt til enkelte anledninger!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.