Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er skikk og bruk for støy i helligdagene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-10, 09:46   #1
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er skikk og bruk for støy i helligdagene?

Jeg lurer på hva som er skikk og bruk for støy på helligdager?
Det er en flermannsbolig under oppføring på nabotomten, og i dag tidlig, litt før halv åtte, våkner jeg av at det hamres og bankes på forskalingene der. Det er et større firma som står for utbyggingen, men det er nå bare en kar som jobber der i dag. Jeg forstår jo at han like gjerne kan jobbe siden familien sikkert er i hjemlandet Polen, men jeg vil ha påskefred! Jeg vil sove lenge og jeg vil nyte kaffien min uten gjennomtrengende spikerslag.
Hva er gjeldene regler for slik byggeaktivitet og støy i påskedagene nå? Og hvordan kan jeg eventuelt overleve påsken? Jeg er hissig og opprørt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.