|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du et favoritt-Tupperware-produkt?Jeg skal ha Tupperware-party i morgen kveld. Svigermor har sendt oss 1500 kr som hun vil jeg skal bruke på Tupperware-ting. Hun er helfrelst på TW, og synes i tillegg at jeg har et nokså spartansk utstyrt kjøkken. Jeg har noen få Tupperware-produkter fra før (kaketine og en stor målebolle med lokk (Mål og Mix?), samt noe annet småtteri. Tidligere hadde vi veldig lite skapplass på kjøkkenet og etter at vi fikk nytt hus, har jeg vel ikke hatt tid eller kapasitet til å handle inn noe mer enn det aller aller mest nødvendige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Jeg digger den mål og mixen. Bruker den nesten hver dag.
![]() |
#5 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Salatslynga er min favoritt. Den tar stor plass i kjøleskapet, men salaten holder seg frisk og sprø i laaang tid.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Bokseåpner, mål og mix 2 liter, matboks, bokser for frysing, også er knivserien deres utrolig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Mini Quick Chef bruker jeg mye og jeg har akkurat bestilt Quick Chef lll som min mor skal få av meg og den virker veldig kjekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
...
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Boksåpneren og servofix er mine favoritter.
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Ja, løkkutteren bruker vi mye vi og. Det eneste som er litt teit er at man faktisk må kutte opp løken litt uansett, men man slipper tårer i øynene da. Jeg bruker den tli litt andre ting og.
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Bakebolle med sprett-opp-lokk. Jeg har ødelagt min og savner den voldsomt. Mitt Tupperware er sikkert 15-20 år gammelt, det jeg har brukt masse er sånn målebolle med hull i lokket, en sånn ristedings og en salatbolle med rist i bunnen. I tillegg til en del bokser til matrester, matbokser og til ris/pasta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Det eneste jeg bruker av TW-produktene jeg har i hus, er boksåpneren og knivsliperen. De brukes til gjengjeld mye og jeg er veldig fornøyd. Resten (ti ulike produkter kanskje?) står bare og tar plass.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Jeg har ikke bare en favoritt, men flere. |
![]() |
![]() |
#15 |
Like blid!
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Åh, jeg har en del TW.
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Påleggsboksene, Mini Quick Chef, potetskrelleren, CheeseSmart(osteboksen), FridgeSmart(til å frukt og grønnsaker i, i kjøleskapet), salatslyngen, lunsjboksene(som matbokser til ungene) osv.osv.
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Matboksen til Christian har han brukt i en 10 år nå. Kjempefin. Rett før jul gikk lokket istykker og jeg fikk en ny utgave gratis.
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Boksåpneren, Mikrokannen for å smelte smør, og å koke havregrynsgrøt i, Ultraplus i flere størrelser, og de glassene med lokk med åpning for sugerør er geniale |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Jeg er ikke noen ihuga TW-fan, men potetskrelleren er helt rå |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?Den store matboksen, den tre-i-en-matboksen, isskjeen og osteklokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|