|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kakemonster
|
![]() Superenkel oppskrift på ullsokker?Noen som har? Jeg har endel PT Tasseladd-garn liggende, og snuppa på ett år trenger noen ullsokker (evt er det bare jeg som trenger et nytt prosjekt) .. Har googlet litt og sånn, men jeg finner liksom ikke noe brukandes. Hilfe?
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Superenkel oppskrift på ullsokker?Her er noen linker hvor man kan finne masse strikkeoppskrifter;
![]() |
#4 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superenkel oppskrift på ullsokker?Jeg hadde også tenkt å linke til Garnstudio, men det trenger jeg ikke nå, ser jeg.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superenkel oppskrift på ullsokker?Du har en helt basic oppskrift for eksempel her:
![]() |
|
|