|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonPoden, snart 9, trenger penklær som kan brukes både på 17. mai og i konfirmasjon uka etter. Jeg er fint lite opplyst når det gjelder butikker utenom H&M og sånn.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonGutta har hatt dress som er kjøpt på Cubus. Sort med tynne lyse striper. Får også vest til den.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonSparkjøp har billige fine dresser til gutter, og |
|
|
|
|
|
#4 |
|
thirtysomething
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonTusen takk for svar.
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonBunad? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonJeg har som regel kjøpt en skjorte på Benetton og en penbukse, og så har han hatt en ny vårjakke/penjakke i tillegg. Eldste vår ville selv ha dress på seg da vi skulle i dåp, så da ble det slik. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
thirtysomething
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonDa har vi vært på CC-Vest og prøvd dress. Poden har bestemt seg for at den var skikkelig kul og at han vil ha den. Greit nok. Men er 1400 dyrt for en dress (bukse, vest, jakke)?
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonMen trenger dere dress, da? Personlig synes jeg 1400 kroner for et antrekk som han har maks. et par år, er veldig mye penger.
|
|
|
#9 |
|
thirtysomething
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonNjaaeeei... Jeg hadde jo sett for meg noe ganske pent uten at det var dress. Vi var innom Tante Pose og damen der foreslo dress og Poden falt pladask. Vi har holdt den av et par dager for jeg er ikke helt overbevist, men finner vi ikke noe annet blir det muligens den. Kanskje.
|
|
|
#10 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonDet var dyrt!
|
|
|
#11 |
|
thirtysomething
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonAh, takk - da skal det sjekkes andre steder også. Damen i butikken syntes jo det var skrekkelig billlig i forhold til dressene fra Gant og sånn, som kostet 3-4000 kroner. Som om jeg hadde kjøpt det til min snart 9-åring for bruk til en 17. mai, en konfirmasjon og kanskje julaften...
|
|
|
#12 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonPoden har stripete dress fra Pascal. Er nokså sikker på at jeg betalte 1200 (1199) for den på Trollungene på Sjølyst rett før jul. Han er superfornøyd med dressen, og han er utrolig fin i den.
Sist redigert av Nina : 09-06-10 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonDenne fra Spar Kjøp koster 399,- for jakke, bukse, skjorte og slips. Poden her har dress fra der og den er veldig fin i alle fall.
|
|
|
#14 |
|
thirtysomething
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonTusen takk, Snø. Jeg tror jeg må dra med Poden til Drammen for å sjekke det ut.
|
|
|
#15 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonPascal dressen ser virkelig lekker ut - og du får det du betaler for her = kvalitet. Jeg vil tro at han føler seg vel fordi dressen satt fint på. Da ville jeg spandert beløpet |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sangfugl
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonStorebror har også dress m vest fra Pascal. Veldig god kvalitet. Krøller ingenting og er tydeligvis god å ha på, for han har brukt den flere ganger frivillig allerede. Den varer gjerne et par år (om man er heldig), og da er det jo hvertfall 6 festdager (jul, nyttår og 17.mai), i tillegg til konfirmasjoner, dåp etc. Jeg kjøper gjerne dress fra Pascal igjen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonBegge gutta har dress fra Cubus, og de er kjempefine. Minstemann har med vest også etter eget ønske. Sort med smale striper, knallgod kvalitet.
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Sv: Pentøy til snart 9-åring - 17. mai og konfirmasjonDa hadde jeg heller kjøpt på Cubus. |
|
|
|
![]() |
|
|