Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Det er vår - kjøp av gassgrill

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-10, 12:00   #1
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Det er vår - kjøp av gassgrill

Denne tråden kommer vel opp hver vår, men hva anbefaler dere av gassgrill? Tror jeg egentlig har bestemt meg for en Weber grill E310, men er det verdt pengene? Kan jo få en grill med 3 brennere for 1500-2000 også. Og hvor er eventuelt en Weber grill billigst? Ser det er hagemesse på Lillestrøm i helgen, kan det lønne seg en tur innom tro?

Gammel 09-04-10, 12:04   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er vår - kjøp av gassgrill

Kjøpte Weber Q200 på salg på Plantasjen i fjor, og jeg er så fornøyd! Den har støpejernsrist og er superenkel å bruke og holde ren. Hadde jeg visst gass og støpejernsrist var så smart, hadde jeg kjøpt det for mange år siden.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 12:21   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler bare kullgriller, grilling blir ikke helt det samme på gass.

Gammel 09-04-10, 15:03   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det gikk jeg rundt å sa i mange år også helt til mannen min kjøpte gassgrill med støpejernsrist (Weber ett eller annet). Etter det har begrepet grilling fått en ny dimensjon. Vi griller nå minst et par ganger i uka fra mars/april til oktober. Ofte griller vi ute og spiser inne. I dag skal vi grille lammekoteletter og siden det er surt og kaldt (og full vinter), griller vi de på gassgrillen og spiser de innendørs.

Weber med støpejernsrist kan absolutt anbefales. Jeg husker ikke betegnelsen på vår, men den har tre bluss, sidebluss og er både praktisk og god.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 15:12   #5
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Det MÅ jo bli en herlig kullgrill som denne

Gammel 09-04-10, 19:40   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eva Solo-grillen er kul.

Gammel 09-04-10, 22:02   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har en eller annen WeberQ og er godt fornøyd
Syns også kullgrill er noe for seg selv, men vi hadde ikke noe valg der vi bodde før

Gammel 09-04-10, 22:04   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hva er så bra med støpejernsrist?

Gammel 09-04-10, 23:22   #9
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

hva er så bra med støpejernsrist?

Når du er ferdig å grille, skrur du blusset på fullt og brenner matrestene til kull. Dette børster du så bare av neste gang. Enkelt. Og det blir jevn, god varme å steke maten på.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:03   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått for E-serien til Weber. Noe jeg forsåvidt også har gjort. Har begrunnet det i tidligere grillanbefalingstråder på FP, det er sikkert bare å søke på gassgrill og weber.

Gammel 10-04-10, 08:15   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Helt enig, men her vi bor er det bare lov med gass, desverre.

Gammel 10-04-10, 08:23   #12
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Åh, vi trenger også ny grill, det er hull i bunnen på den gamle. Men med en del tusen i restskatt ser jeg ikke for meg ny grill med det første...kanskje kjøpe på salg til høsten?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.