|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagMange sånne skjebner rundt omkring tror jeg. Skolen var ikke det den er nå den gang.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagEn historie til ettertanke ja... Det finnes nok dessverre veldig mange slike "Jenser" der ute.
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagEr nok mange triste skjebner der ute fra vår ungdomstid. Mange som aldri ble fanget opp av systemet, fordi at man ikke eide tanker om at det kunne være noe mer enn udugelighet og bråk som lå bak manges adferd.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagJeg tror også som Solregn sier at det finnes nok mange "Jenser" der ute. Det er trist og skremmende å tenke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagJeg har en bror som kanksje ville vært noe annet en en narkoman som gikk på Metadon om han hadde fått hjelpen han trengte.
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagSånne historier treffer, og det er desverre mange skjebner der ute. Tenk om litt flere barn hadde blitt tatt vekk fra uegnede foreldre, hadde blitt sett på skolen og av naboer, fått ordentlig utredning og hjelp fra helsevesenet etc...Det er vondt å tenke på.
![]() |
#8 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagDet er nok mage slike der ute, ja. Dessverre. Eg håpar berre verda har gått litt framover, slik at ungar som slit blir fanga opp før det er for seint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
snur
|
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagJeg hadde også 2 sånne "Jenser" i klassen. De som bestandig måtte ødelegge for andre, ikke hadde ro til å sitte i ro i mer enn 2 min av gangen og plaget alle som var mindre enn seg selv
![]() |
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg møtte en "løs fugl" i dagNår jeg gikk siste året på barneskolen hadde vi 3 gutte i klassen som fikk skylda for mye av det vi alle fant på av klasseforstanderen vår (som det het den gangen)
![]() |
|
|