Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva leter du etter på loppis i år?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 07:26   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva leter du etter på loppis i år?

Jeg vil ha et lite bord som barna kan bruke til tegnebord. Og så ser jeg etter en ny seng til storebror som har skuff til madrass under. Ellers ser jeg etter klær til meg selv og barna, leker og morsomme småmøbler.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 08:35   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Det vanlige. Stoff, garn, kurver og kasser, deler til ulike Figgjo serviser, bøker, kule småmøbler, hvite lysestaker, ja mye forskjellig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 08:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Forum er en morsom ting. Der leser man om aktiviteter man aldri hadde tenkt på at man kunne gjøre.

Lete etter ting på loppis er et helt ukjent begrep for meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 08:59   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Bøker, møbler, stoff til syprosjekter, kjøkkenkrimskrams og mer til Figgjo Grete serviset. Men det siste finner jeg nesten aldri mer.

Var på Abilsø forrige helg, noen loppemarked har priset seg helt ut, og dette var en av dem. De skulle eksempelvis ha 60 kr for en liten blomsterpotte, en slik som har vært en del av et IKEA-krukkesett i tre deler. Mener å huske hele greia med tre deler kostet 100,- nytt i sin tid. Skuffende dårlig, men prøver på ny frisk neste helg igjen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:05   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Jeg ser etter en høy hylle til å ha i yttergangen for stabling av blomsterpotter og hagegreier, gummistøvler og uteleker - egentlig alt som er greit å ikke dra med seg helt inn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:08   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Er det bare på østlandet de har sånne flotte store loppemarked?
Jeg har mange ønsker og jeg har en drøss med ting jeg gjærne skulle levert på et loppemarked også.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:29   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Mannen min får angst hvis jeg kommer hjem med noe fra loppis. Så det sluttet jeg med for mange år siden. Ikke har jeg plass til noe heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:25   #8
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Same old, same old. Leker og barnetøy og ellers det som måtte ramle forbi. Jeg har fått møbelforbud (fra hun som hvert år kjøper minst to bæreposer Nintendostæsj på loppis).

Nå på lørdag er den store loppisdagen, jo!

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:54   #9
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Rammer, barnebøker, blomsterpotter og så ønsker jeg meg et sånt skatoll i teak.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:54   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Leker, kommode til babysoverom og diverse møbler jeg måtte komme over og forelske meg i.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:54   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Jeg leter etter:

* Sølvbestikk, gjerne forskjellige typer
* Champagneglass
* Spisestuestoler som skal pusses opp
* Damaskduker
* Lampe med 3 "hoder"

Jeg har laget en egen tåd med loppis funn 2010, der kan vi vise bilder av funnene våre.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:55   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Rammer, barnebøker, blomsterpotter og så ønsker jeg meg et sånt skatoll i teak.

Sånn har jeg! Kjøpt på finn.no.

Og vi har akkurat samme stol til.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:58   #13
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Mannen min synes det er kult når jeg finne noe bra på loppis, heldigvis. I helgen så jeg en spisetue jeg virkelig kunne tenkt meg, men et sted må grensen gå, for den hadde vi ikke plass til. Rommene til jentene har jeg funnet fine møbler til, pusset opp å malt. Jeg tror jeg er arvelig belastet, husker at mamma og jeg trålet loppemarked våren igjennom. Man bør være der ved åpning og ellers helt på slutten siste dag da det er pose/ kassesalg.

I fjor kjøpte jeg et samlet verk av store forfattere, innbundet i skinn, betalte 100,- for hele greia med mer da man kunne fylle en kasse med bøker på slutten av dagen. Solgte det videre til Damm for en pen sum. :glise:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:00   #14
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Sånn har jeg! Kjøpt på finn.no.

Og vi har akkurat samme stol til.

Flere med samme stil.
Husker mormor hadde et sånt skatoll, og synes det hadde vært praktisk. Som et lite kontor.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:00   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Er det bare på østlandet de har sånne flotte store loppemarked?
Jeg har mange ønsker og jeg har en drøss med ting jeg gjærne skulle levert på et loppemarked også.

Lions på Askøy har visst et veldig bra loppemarked. Har aldri vært der selv.
Det er loppemarked på gang i det huset rett der ved oss til helgen, de tar i mot lopper t.o.m fredag.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:02   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Jeg har også blitt drasset med på loppis fra jeg var bitteliten. Jeg syns det er vanskelig å finne fine småting, men det hender at det er bra møbler. "Desverre" har loppisarrangørene blitt altfor bevisste på hva som er populært, spesielt i Oslo, så det er ofte dyrt.

Min første sofagruppe var fra loppis, tydeligvis fra et dødsbo og sannsynlig bare stått i penstua. Man kunne ikke se at det var brukt engang. Det var en stol og en toseter fra 30-tallet, i grønt og gull.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:11   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Tror du har rett i den Glitter! Loppis her vi bor nå er et funn, mange gamle folk som skal tømme store hus for å flytte i noe mindre, og virkelige loppepriser på alt.

Tror de som driver med dette i Oslo vil merke etterhvert at de ikke kan ligge på brukthandlerpriser, for de får ikke tømt og kan ikke sitte med lager. Mamma hadde hørt på slutten av loppisen sist helg at de ikke visste hvordan de skulle komme i mål, for så mye hadde de aldri hatt igjen. Også har de som regel en avtale med en brukthandler eller lignende som skal hente resten som er brukbart, men da er prisen forhandlet på forhånd. Bedre å gå ned litt på pris og få pengene inn selv.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:11   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Utgangen!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:18   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Jeg skal lete etter en gyngestol i år. Som jeg kan trekke om og ha på rommet til snupp.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:27   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Utgangen!



Glitter - betyr det at du vil ha beskjed når det er loppis her sånn ca? Aner ikke om det er stort eller lite her, men at vi har fått med oss noen Oslotrender kan jeg nok garantere mot.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no