|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Jeg har en svart silkekjole fra LaRedoute som jeg har kjøpt av Maximillia. Tror Mim hadde den før henne. Den er fin, og nå skal jeg i konfirmasjon. Jeg har dessverre lagt meg såpass ut at ingenting i skapet passer, bortsett fra denne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Hva mener du med vid? A-fasong? : prøver å se for meg sko: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Den er ensfarget svart, ja, og i silke. Ikke helt A-fasong, men kanskje noe tilnærmet det. Den har korte ermer, firkantet utringning og den rynker seg unger bysten og er ganske vid derfra og ned. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!
Jeg har ikke noe bilde med meg i den kjolen, men det fantes jo et bilde her da jeg kjøpte den, uten at jeg vet om det er her fremdeles. Hvor lenge ligger bilder her? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Pumps er finest til sånn kjole synes jeg. Eller høye sandaler med remmer hvis du kler denslags.
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Jeg ville også valgt lyst tilbehør nå om våren. Eller kanskje svarte høyhælte sko, lyse strømpebukser og noen lyse smykker? De få gangene jeg brukte kjolen var i sommerhalvåret, og den er litt sånn silkematt gråsvart og ikke helt kullsvart vel? Går helt fint i konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Turkise shiny sandaler og turkis skinnende tilbehør, lyse strømper. Lyse pumps og lys veske.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Takk for svar. Ja, den er koksgrå, Maximillia, det er sant. Jeg har bare brukt kjolen om vinteren. Så jeg kan ha lyst tilbehør altså? Har ganske mange smykker å velge blant, men jeg kan ikke ha hvite sko, det kommer til å se urteit ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Svart/grått og hvitt er jo fint det. Syns ikke det er noen grunn til å ikke prøve. Ellers så kan du jo kombinere med en nesten hvilken som helst farge du kler/liker/har noe tilbehør i - lyseblått, grønt, rosa, lys grått .... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Jeg kan jo prøve, ja. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!
Jeg er sikker på at turkise sko med matchende tilbehør (gjerne veske) blir en flott løsning - turkis er lekkert til sort og vil freshe opp kjolen og gjøre helhetsinntrykket lettere. Mange skobutikker som har matchende selskapsvesker til skoene de selger. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Takk! Jeg skal jammen lete litt mer i butikkene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Råsa går også fint.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Maximillia, Madam Mim og andre - kjolehjelp!Både nude, champagne og lys rosa passer veldig godt til sort/grått nå om våren.
|
![]() |
|
|