|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggJeg har ikke verdens beste rygg, men ikke prolapser og sånt da. Likevel kan jeg gå på mine ELN en hel dag uten at det merkes.
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggEl naturalista. Det er som å gå på luft, hehe.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggJeg liker også mine ELN veldig godt. Men det er mulig at du allikevel vil betegne dem som fotformsko.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggJeg liker Rieker. De har gjerne lagt inn demping. Samme med en del av modellene til Ecco, men det bruker jeg ikke selv. |
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggJeg stemmer egentlig for at Ecco skal få seg ny designer eller to. For meg blir det litt det samme som Stressless fra Ekornes, utrolig gode og fin kvalitet, men selv om man prøver å få til en moderne approach så blir det kjerring uansett.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggAha. |
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggEl Naturalista er veldig gode synes jeg.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig rygg
Nja, en del av dem beveger seg litt i grenseland (så også de to parene jeg har sjøl
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggMå for øvrig legge til at ingen av mine Camper-par (har noe slikt som 7-8) er like gode å gå i som el Naturalista, Rieker og de siste jeg la ut her. Jeg har f.eks. disse i svart:
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggClarks er utrolig flinke på å lage gode sko, og de siste årene har de jammen fått med seg designere (som kan noe) på laget, så de ville jeg sjekket ut.
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggAbonerer.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode OG pene sko til dårlig ryggEr det her jeg skal si at jeg ikke synes El Naturalista er noe fine? :dukker: Men det er verdens beste sko å gå i, så jeg kjøpte et par lave støvletter (skoletter) derfra i svart, og de har blitt flittig brukt til trilling og sånne aktiviteter.
|
![]() |
|
|