|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FjellskoMine fantastiske Lowa ankelhøye fjellsko i goretex er helt utslitte og jeg trenger nye. Tenkte å bestille på nett, men alle norske nettsteder er utsolgt i min størrelse.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: FjellskoJeg har halvhøye cordura/gore-tex støvler fra Scarpa. Men det kan jo være så mangt, og jeg husker ikke modellnavnet. Men jeg er veldig fornøyd. Fikk god hjelp til å kjøpe dem på Sport1 i Storgaten (Oslo). Egentlig hadde jeg bestemt meg for noen andre, dyrere, men ekspeditøren så på føttene mine og hentet disse istedenfor.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: FjellskoJeg har nokså kraftige Raichlesko i nubuk, med goretex. Fantastisk gode. Det er jo mange gode sko på markedet, både Lowa, Crispi og Raichle er ting jeg kan anbefale. Men det viktigste er jo at du får en sko til akkurat ditt bruk, og at lesten er bra for din fot. Crispi, f.eks. er en bra sko, men passer ikke til min fot i det hele tatt. Er du fornøyd med Lowas lest ville jeg ha gått for det samme merket nå - de har jo mange modeller å velge i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: FjellskoJeg har Lasportiva, modell Tibet og er utrolig fornøyd med dem! De er i nubuk, men har gtx-membran under. Det er to ting jeg liker spesielt godt; det første er at de er lette, - har også et par gode, kraftige Crispi-støvler, men bruker dem aldri lenger fordi de oppleves tunge sammenlignet med lasportiva-skoene - det andre er at de er 100 % vanntette over tid. Jeg har gått England på tvers i dem, fra Irskesjøen til Nordsjøen i konstant regn og flomvær og jeg var den eneste i gruppa som holdt meg tørr på beina. Ble ikke vår før jeg vasset til knes i Nordsjøen og det hadde jo ingenting med skoenes vanntetthet og gjøre. Også på andre turer med høy fukt- og gjørmefaktor har jeg disse støvlene holdt vannet ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Fjellsko
Bare senk skuldrene, ikke så verst pris på disse: 1999 kr på Oslo sportslager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FjellskoJeg kjøpte mine Crispi fjellsko for vanvittige 18 år siden, og selv om de har vært i hyppig bruk er det fremdeles gode. Jeg har vært veldig snill med dem og impregnert dem nesten hvert år med minkfett (er det ikke det det heter?).
![]() |
![]() |
|
|