Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Zumba

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 13:26   #1
Left
Passiv

Standard

Zumba

Hvor likt Aerobic er dette? Jeg elsker å danse, men koordinering av bevegelser i forhold til Aerobic er håpløst. Jeg er like velkoordinert som en middels stor sparegris.
:hilsen_henne_som_måtte_slutte_med_håndball_fordi_ det_er_umulig_å_kaste_og_hoppe_samtidig:

Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:26   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zumba

Hvis du søker på zumba på youtube så får du opp endel eksempler. Det krever jo koordinasjon, men man kan jo få utbytte av timen selv om man ikke greier det overalt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:52   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Det krever ikke mye koordinasjon, jeg kjenner flere som ikke fikser danseaerobic, men klarer fint Zumba.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 14:27   #4
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Man trenger ikke mye koordinasjon.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 14:50   #5
sologmåne
Aktiv

Medlem siden: Apr 2008
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Zumba er kjempegøy!! Og jeg syns det er enkelt å danse Zumba, enda jeg ikke er veldig god på koordinasjon Har vært på endel danse - / aerobic-timer på treningssentre, og Zumba er enklere enn noen av de timene jeg har vært på ( ift koordinasjon). Men sjekk ut Youtube, som er foreslått over her, så får du litt følelsen av hvordan det er

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 14:52   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kommer A L D R I til å gå på Zumba.

:kler meg ikke så sprekt:

(Kilde:

Det er noe feil med låta også. Den mannlige sangeren som synger Woman! høres ikke.
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 14:54   #7
sologmåne
Aktiv

Medlem siden: Apr 2008
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

He,he,- jeg kler meg heller ike så sprekt, men dansingen er morsom, allikevel Men jeg trener det hjemme, da,- har kjøpt en pakke med flere cd-er.

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 22:05   #8
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Og etter å ha fulgt youtube rådet, skjønte jeg at jeg ALDRI kommer til å prøve zumba. :har så absolutt ikke den kontrollen over mage og hofter:

Jeg er egentlig en staut norsk hesjestaur, tror jeg

Gammel 16-04-10, 22:14   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

I følge sjuåringen min er zumba "kjempekult". Jeg skal ikke prøve selv.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 23:00   #10
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Zumba er supermoro. Jeg har blitt helt avhengig.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 23:23   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Djeeezus christ, takk og pris for FP!! Jeg hadde latt meg overtale til å bli med på dette for først gang nå på søndag. Er zumba på Elixia sammenlignbart med den videoen her???

Gammel 16-04-10, 23:28   #12
Left
Passiv

Standard

Det ser rett og slett bare SÅ gøy ut, men jeg skal teste ut her hjemme først.

Men jeg skjønte ikke helt påkledningen til instruktøren. Hva skal den sorte....overdelen være godt for egentlig?

Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 23:29   #13
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det ser rett og slett bare SÅ gøy ut, men jeg skal teste ut her hjemme først.

Men jeg skjønte ikke helt påkledningen til instruktøren. Hva skal den sorte....overdelen være godt for egentlig?

jeg lurte på det samme ...

Gammel 16-04-10, 23:44   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes Zumba blir litt kjedelig. Ikke noe forklaringer på de timene jeg har vært på. Følg med og repeter, liksom. Og når du først får dreis på det, er det for mange repetisjoner etter min smak. Men desto mer booty shake (som de færreste egentlig mestrer).
Det skal nevnes at jeg er glad i krevende koreografi, da - hvis jeg må konse på trinnene, glemmer jeg kanskje hvor sliten jeg egentlig er.
Latino er min greie.

Gammel 17-04-10, 00:21   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kommer A L D R I til å gå på Zumba.

:kler meg ikke så sprekt:

(Kilde:

Det er noe feil med låta også. Den mannlige sangeren som synger Woman! høres ikke.

Danzig har ødelagt den for deg også, ja?

Gammel 17-04-10, 06:27   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Zumba er utrolig gøy. Man trenger ikke få til bevegelsene like bra som instruktøren for å få god trening utav det. Svetten siler, og man blir støl i muskler man ikke visste man hadde. Jeg elsker det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 08:28   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Danzig har ødelagt den for deg også, ja?

Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 09:01   #18
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Eh.... Jeg synes ikke det så så veldig lett ut, jeg. Tvert i mot så synes jeg det så vanskelig ut, og om jeg skulle ha prøvd, så hadde jeg blitt en av de triste, kjedelige damene helt bak, og det gidder jeg bare ikke. Om jeg ikke både ser ut som, og behersker Zumba sånn som de to forerste bertene, så får det bare være.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 10:05   #19
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forsøkt hjemme med en video kjøpt fra Mokk-mokk, og det var morsomt. Ikke så vanskelig å få noe ut av det, og det var ikke så galt som på youtube-klippet over, altså. Verdt et forsøk med andre ord.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 11:04   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg bare ser for meg meg selv med outfiten fra youtube mens jeg gjør det der på stuegulvet til samme låt, men med Danzig også - og grevinnegreiene.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.