|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barneleker og klærHvor mye barneleker har barna deres?
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneleker og klær
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Barneleker og klærVelkjent problem !
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneleker og klærIkke ukjent problem |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Barneleker og klærPoden har mye leker, han får mye av familien til jul og bursdager. Har eget lekerom til han og det er ganske fullt. Sist redigert av Chablis : 14-04-10 kl 21:53. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barneleker og klærHer er da eit leveleg nivå med leiker. Da går mykje i "forbruksleiker" som tegnesaker, kitt, malesaker etc. Da er sjelden dei får andre leiker utanom bursdagar/ jul, bortsett frå uteleiker (som også er forbruk her i huset).
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid. Sist redigert av Puslingen : 14-04-10 kl 21:57. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
bits and pieces
|
Sv: Barneleker og klærDe har en del leker ja. Begge gutta har en sånn trofast oppbevaring (tripptrapp) i tillegg til at ting står under sengene dems og enda litt
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Barneleker og klærLeker hoper seg opp ja, eller jeg synes det hoper seg mest opp med ræl fra forskjellige settinger. Kindereggleker og slikt. Vi har egentlig forsøkt å holde en stram linje på leker, men jeg ser det trengs en ryddings nå. Vi er ganske klare på å ønske ham ting som stort sett "hører til noe" til bursdag og jul og slikt; type lego, playmo, eller større ting. Selv pleier vi avvente litt hva slekt og venner skal gi, og så supplerer vi med et eller annet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barneleker og klærPå klesfronten har vi kontrollen, antakelig mye fordi jeg ikke kjøper spesielt mye til ham. Kjøper ull ved ny sesong, men mye av det ordner jeg som gave fra andre (min farmor ga ham penger til bursdagen, vips, jeg kjøpte ull for det. Han fikk ullpysj og ulllue fra henne i julegave...) Vi arver en del tøy fra en ett år eldre onkel, det er egentlig veldig praktisk, kombinert med gaver har jeg derfor minimalt med behov for å kjøpe klær til ham. Noe sommertøy når varmen kommer, kanskje.
|
![]() |
|
|