Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Cosmica solkrem for barn - hvordan å smøre ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 12:52   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Cosmica solkrem for barn - hvordan å smøre ut?

Vi har til nå brukt Babyline solkrem til Junior. Nå er det så mye skriking ved smøring, så vi vil bytte til en krem som er enklere å smøre ut.

Er Cosmica sin krem for barn ok?

http://www.vitusapotek.no/Products/N...i/Default.aspx

Gammel 15-04-10, 13:17   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cosmica solkrem for barn - hvordan å smøre ut?

Jeg mener den kom dårlig ut i test.

Gammel 15-04-10, 13:22   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://gronnhverdag.no/Nettsider/Gro...9-Testvinnerne

Vi har brukt garnier spray noen ganger - den er lett å smøre, men lukter ganske sterkt. Nå har vi brukt boots - den tror jeg og har gjort det greit. Spray er iallefall å foretrekke synes jeg.

Gammel 15-04-10, 13:27   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte anglamark (sensitiv) i år, lett å smøre ut. Babyline i fjor, det er en grunn til at vi prøver noe annet i år. Det er smørbarheten. (Spray er ikke å foretrekke på en liten knert som ikke står stille i to og et halvt millisekund....)

Gammel 15-04-10, 13:28   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi kjøpte anglamark (sensitiv) i år, lett å smøre ut. Babyline i fjor, det er en grunn til at vi prøver noe annet i år. Det er smørbarheten. (Spray er ikke å foretrekke på en liten knert som ikke står stille i to og et halvt millisekund....)

Jeg sprayer i hånda mi og smører ut jeg - men den er mer flytende bare.

Gammel 15-04-10, 13:53   #6
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bruker cosmica solkrem spf 50. den er lett å smøre ut. Bruker også cosmica solspray. de der testene klarer jeg ikke å stole på da de går i mot seg selv innimellom og endres fra år til år.. Men Aco og cosmica funker fint hos oss.

Gammel 15-04-10, 14:03   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ibidelma: Så klart testene endres fra år til år om produsentene som har scoret dårlig tidligere gjør noe med de problematiske stoffene i sitt produkt for å møte kundene sine.
Da er det jo eventuellt bare fint at ett merke som gjorde det dårlig i fjor har endret "oppskriften" og gjør det bra i år, eller?

Jeg synes iallefall det er ganske viktig å unngå hormonforstyrrende kjemikalier i solkrem om jeg kan.

Coops Änglamark har vi i bhg. den er som en vanlig lotion og fin og smøre utover, synes jeg. Den har gjort det bra i grønn hverdags tester og er en av de rimeligste solkremene anbefalt for barn,

Babyline har vi her hjemme og den er virkelig tykk og tung og få utover ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.