|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Teit spm om bønner og linser
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teit spm om bønner og linser
bønner er en grønnsak
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Teit spm om bønner og linserDet spørs hvorfor mennesket bare skal spise frukt og grønt. Vegetarianere bør jo inkludere bønner og linser i kostholdet sitt. Hvorfor skal dette mennesket bare spise frukt og grønt? |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Teit spm om bønner og linser
Det vet jeg lite om, jeg bare vet at i en begrenset perioden har hun fått beskjed om å spise kun frukt og grønssaker. Når jeg nå skal ha denne personen på middag, tenkte jeg at det sikkert kunne være en god ide med f.eks linser blandet i salaten. Men - så ble jeg usikker på om jeg kan definere linser som en grønnsak. Personen selv kjenner nok ikke til linser fra før og da vil jeg ikke være "skyld" i feilinformasjon liksom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Teit spm om bønner og linserPersonen trenger definitivt proteiner i kosten i disse dagene og da ville jeg ha puttet linser i salaten. |
|
![]() |
|
|