|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Uhørt i 2010Det er uhørt at i 2010 blir det kaos for reisende når flyene ikke kan fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: uhørt i 2010
Jeg synes det er tankevekkende. At vi synes det er uhørt med katastrofer. Det sier litt om hvor beskyttet vi lever i vår del av verden - det er uaktuelt med trøbbel og kaos. Jens Stoltenberg sa det ganske så bra i går, at det er viktig å ta innover oss at vi ikke alltid har teknologi som kan løse problemet. Naturkatastrofer kan faktisk skje, til og med hos oss. Det er en vekker tror jeg, for de fleste av oss, at vi ikke kan beskytte oss mot alt. Ganske ekkelt, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uhørt i 2010Jeg hørte noe lignende på nyhetene i går, og syns det rart å si noe sånt. Enkelte ting har vi bare ikke muligheten til å kontrollere, og det går da ikke an å ha backup for noe som sannsynligvis skjer utrolig sjelden, om det skjer i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Uhørt i 2010Enig med deg, Monsoon - det er så mye vi ikke har kontroll over og f.eks det faktum at det nokså sikkert kommer til å smelle fra Katla nå som denne "lille" vulkanen har hatt et utbrudd er ganske guffent, for vi aner ikke konsekvensene. Det er mange slike ting jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å tenke på, men at vi kan rammes vi også og det hardt det er jo ikke til å komme unna!!
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Uhørt i 2010Noen mennesker tror de er verdens navle.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Uhørt i 2010Jeg så også det innlegget og reagerte på utsagnet.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Uhørt i 2010Såg ein tv2- journalist i går som spurte ein geolog kva myndighetene no gjorde for å begrensa askeutsleppet. Stakkar fyren visst knapt ka han skulle sei, bortsett fra: Eh.. Det er ikke mulig....
![]() |
#8 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uhørt i 2010Jeg synes man burde kunne slå av vulkaner, altså. Vi lever tross alt i 2010.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Uhørt i 2010
Er det mulig!?
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Uhørt i 2010Dette bør regjeringen sette ned en komite som kan fikse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Uhørt i 2010"Først roter Island til økonomien, så slipper de vulkanene løs, og hva skal politikerene gjøre med det?"
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Uhørt i 2010Inagh: sånn tenker jeg også, med skikkelig fascinasjon: Hva hvis...
![]() |
#16 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Uhørt i 2010Eg såg også denne stakkars dama på tv. Eg unnskylder henne med at ho var nok veldig fortvila og opprørt. Det går jo ikkje an å ha 50 togsett ståande klare "i tilfelle fly ikkje kan gå". |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Det hele har vist seg å være en misforståelse:
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: uhørt i 2010
Monsoon sa det.
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Uhørt i 2010Damen har kanskje sett altfor mye framtidsrettet science fiction? Ja, portaler og greier.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|