|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Trapp i trang trappegang - flytte sikringsskap?Jeg har kjøpt hus, og skal bytte trapp så fort som mulig. Det er noe hjemmesnekrede ugly trappelignende greier der nå, som forsvinner så fort jeg vet hvilken løsning det blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Trapp i trang trappegang - flytte sikringgskap?Vel, det var verdt forsøket, utrolig hva man kan finne ut av her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Einsam
|
![]() Sv: Trapp i trang trappegang - flytte sikringsskap?Samme trodde jeg og. Sikringskapet sitter utenpå et gammelt, innebygd skap, som da skal rives for å få bedre plass til ny trapp. Får se om det blir like rimelig som først antatt, jeg skal hvertfall ha en fastpris før noen evnt får lov til å sette igang |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Trapp i trang trappegang - flytte sikringsskap?Spørs om du får fastpris. Jeg trengte å legge inn ny kurs fra sikringsskapet inn til kjøkkenet, og da fikk jeg pris med forbehold om at eksisterende rør i veggen kunne brukes. Det kunne de heldigvis, hvis ikke hadde de måttet bore seg gjennom et par betongvegger og lagt alt utenpå vegg, det hadde blitt mye dyrere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trapp i trang trappegang - flytte sikringsskap?Er ikke sikkert det behøver å bli så veldig dyrt. Kommer som de andre nevner her, litt an på det som allerede er der osv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|