Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 18:28   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

I så fall - følte du at det var verdt pengene? Svarte det til forventningene?

Vi skal pusse opp stua og bytte ut en del møbler. Vegger og tak skal males og jeg kunne tenkt meg hjelp til både fargevalg og forslag til møblering. Stua vår er lys og romslig, men jeg låser meg litt fast og klarer ikke å se alternative måter å møblere på. Jeg liker skandinavisk design og vil ha møbler som varer ei stund. Romantikk, industriell stil eller shabby chic passer ikke inn her. Om noen har erfaringer med interiørkonsulenter i Trondheim, så blir jeg veldig glad for tips

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:02   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

Vi har brukt en interiørarkitekt til å lage en lysplan for huset. Resten fikset vi selv. Var veldig fornøyd med jobben vi satte bort.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 22:24   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

Ja, jeg er en.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 22:27   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

Vi brukte en fra Zett i Oslo da vi pusset opp forrige gang (belysning, gardiner, delvis møblering, tegning av nytt kjøkken), og var veldig fornøyde.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 22:29   #5
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du benyttet interiørkonsulent/interiørarkitekt?

Ja, det har vi brukt, i samband med sal. Leiligheten var heilt tom, og vi fekk ein interiørarkitekt til å "style". Det var vel verdt pengane. Når vi nå skal bygge hus har eg ikkje tenkt å hyre inn hjelp - eg er ganske sikker på kva eg vil ha. Unntaket må vere lys og lampar - det syns eg er vanskelig.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no