Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 19:52   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?

Jeg har fått større porer rett over munnen, der jeg potensielt kan gro bart om behåringen øker. Porene er ganske mørke selv om jeg renser, og siden jeg er mørk, så syntes jeg at jeg ser snev av mustasj...

Så jeg tok høvelen fatt i dag for å ha prøvd det også, men det er sånn likevel (f..hvorfor gjorde jeg det!). Det er nok porene som har blitt større og mørkere evt pigmenteringen i huden som viser alderstegn. Er det noe jeg kan gjøre for å få dette vekk, eller bedre i det minste?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 20:00   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?

Clinique pore minimizer?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:06   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt MD Formulations Cleansing Pads og Glycare Lotion i en måneds tid nå, og synes i hvertfall at porene mine har blitt betraktelig mindre av det.

Gammel 19-04-10, 21:39   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Supert! Skal sjekke opp alle tips. Det ser rett og slett ut som om jeg begynner få bart... Men det er jo ikke hår der!

Gammel 19-04-10, 21:40   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Clinique pore minimizer?

Jeg synes den er god.

Gammel 19-04-10, 21:41   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peeling?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:43   #7
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Peeling?

Neh.. jeg har testet. Dette er porer/grov hud, som gjør at det ser mørkere ut der... tror jeg da. Det blir enda verre når jeg soler meg...

Gammel 19-04-10, 21:43   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blekemiddel?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:45   #9
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Blekemiddel?

Jeg tror jeg tar noe sånn lysbehandling av noe slag om ikke krem av noe slag funker. Det er ikke ille ennå (i følge mamma så legger hun ikke merke til det med mindre jeg peker på det), men jeg ser jo at dette har kommet med alderen (). Man trenger strengt tatt ikke vente til det ser jævlig ut, he he.

Gammel 19-04-10, 21:55   #10
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ville gått til hudpleier og fått MD Formulations-produkter som passer. Du får ren, glatt hud av det. Ulempen er at du bør bruke solkrem. Men det gjør du kanskje allerede.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.