|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?Jeg har fått større porer rett over munnen, der jeg potensielt kan gro bart om behåringen øker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?Clinique pore minimizer?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?Jeg har brukt MD Formulations Cleansing Pads og Glycare Lotion i en måneds tid nå, og synes i hvertfall at porene mine har blitt betraktelig mindre av det.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?Blekemiddel?
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?
Jeg tror jeg tar noe sånn lysbehandling av noe slag om ikke krem av noe slag funker. Det er ikke ille ennå (i følge mamma så legger hun ikke merke til det med mindre jeg peker på det), men jeg ser jo at dette har kommet med alderen ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Kan man smøre på noe i ansiktet som gir mindre porer?Ville gått til hudpleier og fått MD Formulations-produkter som passer. Du får ren, glatt hud av det. Ulempen er at du bør bruke solkrem. Men det gjør du kanskje allerede. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|