Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 21:10   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Vi skal kjøpe garderobeskap til barnerommene og tenkte å kjøpe PAX i 100 cm bredde. Men når jeg prøver garderobeplanleggeren får jeg ikke opp noen midtdeler i skapet, som er vanlig i andre garderobeskap på 100 cm?

Noen som vet om det går å ha? Slik at jeg kan ha en hylle i full bredde øverst i skapet og så en midtdeler ned fra denne og hengestang på ene siden og trådhyller på andre siden?

Eller må jeg ha 2x50cm skap inntil hverandre?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:12   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Vi har nettopp grublet over dette (kanskje av samme grunn hva? ), og gubben fant ingen løsning da han var på Ikea - annet enn å kjøpe to 50 cm moduler isteden for 1 100 cm.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:13   #3
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Hvis du kjøper dobbeltskap på 100 cm får du ingen midtvegg. Jeg har akkurat vært der og handlet.
Jeg ville ha hyller, gammeldagse hyller, ikke bare trådkurver derfor trengte jeg skillevegg.
Damen på Ikea løste det, jeg kjøpte to 50 cm skap og satte sammen. Det ser akkurat ut som et dobbeltskap og jeg fikk masse hyller i det.
Det er Pax jeg kjøpte.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:14   #4
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Ja, der svarte Apan samtidig med meg ser jeg.
Kan godt ta bilde i morgen om du vil se altså.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:15   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Du får ingen midtdeler nei, men de har en sånn 50 cm stang som kan festes i et 100 cm skap, slik at du får til den losningen du skisserer.

Jeg har foresten fått satt opp 5 nye pax-skap på soverommet i helgen, og i dag kom innmaten på plass. De ble såååååå fine. Birkeland dorer, noen med trådkurver (jeg satte inn hele elfa-stativ) og noen med stang for å henge.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 21:16   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Takk for svar, da var det som vi trodde! Greit å vite.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 15:17   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Palmen, har du kjøpt 1m eller 2 x 0,5m?

Jeg vurderer å sette inn elfa-hyller jeg også. Jeg synes trådkurvene til ikea virker så trege og trekurvene blir jo ganske dyre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 15:30   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

De på 100 cm har ingen midtvegg, nei. Da må du ha to stammer på 50 cm. Vi har gått for sistnevnte, og er veldig fornøyd med det. Vi har satt opp Paxgarderober alle 3 stedene vi har bodd, så vi har montert nærmere 20 skap snart... Jeg liker best plastskuffene til Ikea. De er ikke så dyre, og de er veldig oversiktigelige. Og man får utnyttet plassen bedre enn med hyller.

Vi har akkurat satt opp 4 Paxskap med Birkelanddører på soverommet. To vitrinedører i midten, og to vanlige på siden. Veldig fornøyd!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 16:34   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Takk for tips. Gjenstår bare å finne ut av innredning da. Hyller er uaktuelle, de finner jeg ingenting i. Må ha noe som kan trekkes ut.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 18:11   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

100 cm treskuffer hadde jeg gått for om det 'passer'

Fordelen med 50cm er at du da slipper unna med å åpne en stk skapdør. Jeg har masse 100cm treskuffer, men har dem i et garderoberom uten dører - der er det genialt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 19:11   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Vi har to 50 cm i gangen - for å slippe å åpne begge dører når vi skal ha opp skuffer. Til storebrors rom skal vi bare ha skuffer nederst, da har vi valgt 100 cm stamme, med Antonius trådkurvstativ skrudd fast nederst. Tilsammen 10 små skuffer. Over det har vi hyller og stang som går over hele skapet.

Jeg så foresten at de har fått 75 cm stammer nå, og mange nye praktiske innredningsdetaljer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 19:24   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Vi har 0,50 skap på alle hoye skap, det som skal bli et 70 cm hoyt skap på enden av rekka er 100 bredt. Det skal bli skoskap, antageligvis kun med to brede skuffer. (skodingsene tar ikke nok par, her må det stables!)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 19:54   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Obs obs, om man planlegger å bruke 75 cm skapstammer så finnes det ikke vanlige skapdører, kun skyvedører (og du må da ha to stammer)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:03   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Obs obs, om man planlegger å bruke 75 cm skapstammer så finnes det ikke vanlige skapdører, kun skyvedører (og du må da ha to stammer)

Det visste jeg ikke. Da var det kanskje ikke fullt så smart.

Mens vi er inne på PAX, er det noen som har hjørneløsningen og kan si noe om den er praktisk eller bare krøkkete?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:00   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

På vårt garderoberom har vi et hjørne, men vi valgte bort hjørneløsningen. Jeg har et 75 cm skap med heng og hylle. Dette er da til frakker, kjoler og andre lange ting. Samt at jeg kan putte en koffert e.l. i bunnen av skapet.

Foran skapet har jeg satt et 50 cm bredt skap med grunn dybde, det dekker omtrent halve skapet. I dette skapet har jeg tett i tett med hylleplater og bruker det til skoskap. To par på hver hylle. Nå er det ikke plass til mer akkurat her hos meg da. Man kan sikkert også dekke med et skap som har full dybde, hvis man har 1 meter skap og bare har ting som henger inne i det bakerste skapet.

Hjørneløsningen kjenner jeg ikke til dessverre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:09   #16
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Jeg har to 50 cm moduler ved siden av hverandre på storesøsters rom. Nederst har vi trådkurver som kan trekkes ut, tre stykker. Deretter en hylleplate (fordi en trådkurv her ville kommet i konflinkt med dørhengselet), så en trådkurv til over der igjen. Jeg har valgt takhøye skap, helt øverst har jeg en hylle, og under denne har jeg montert garderobestang akkurat så høyt at jeg rekker opp dit når jeg strekker meg. På den øverste hylla har jeg tøy som er utenom sesong, strikkedrakta til lillebror osv.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:35   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Hengslene, ja. Det må jeg huske på når vi skal innrede.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:32   #18
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Jeg har Pax skap i 1 meters breddeog elsker trådkurvene med samme bredde.
Det går utrolig mye i de skuffene.
Ikke har jeg opplevd de som trenge eller noe heller.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no