|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?Kva står det på pakken av innhald? Er det kjeks i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?Men kan de drikke whisky?
![]() |
#5 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?Eg veit ikkje, mi jente er 6 år og whiskey er ikkje aktuelt. Øl går jo ikkje, så er vel ikkje usannsynlig at whiskey blir tilsvarande |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?I følge denne er det ikke gluten i Toblerone, men det beste er jo å lese på pakningen. Er det kjeks i, er svaret nei. Men jeg tror denne listen stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?Åå, nå fikk jeg bare ørlitt lyst på Toblerone.
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?Jeg kan spise mørk Toblerone, for den er det ikke melk og ikke gluten i. Jeg kunne hvertfall det for et år siden.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?
Oii, lovende. Bare det hersens sukkeret for min del da... Kanskje en liiiten bit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan glutenallergikere spise Toblerone?
Ja, men to av tre er ikke så ille.
![]() |
|
|