|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gi meg din beste oppskrift på potetsalatJeg har lyst til å lage andre potetsalater enn den jeg pleier denne sesongen og lurer på hva som er din beste oppskrift.
![]() |
#2 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Gi meg din beste oppskrift på potetsalatJeg bare slumper den sammen, så jeg vet ikke om "oppskrift" er et bra ord for dette, men here goes:
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg din beste oppskrift på potetsalatHvilken bruker du og lage da? Min er vel ganske vanlig tror jeg da...: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg din beste oppskrift på potetsalatJeg bruker enten å lage en rømmebasert, men poteter, vårløk og mais, og sennep og hvitløk sammen med rømm/kesam, eller om jeg er lei vanlig potetsalat og vil ha litt forandring, bare dumpe et glass pesto over nykokte poteter i terninger. Vanvittig enklet, og kjempegodt.
![]() |
|
|