Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva har skjedd med annonsene i KK?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 23:30   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Hva har skjedd med annonsene i KK?

Nå er det tydeligvis en stund siden jeg har kjøpt dameblader, for her har det skjedd noe på annonsefronten siden sist. I løpet av få sider:

Opprinnelig lagt inn av Kikkhull- og fedmekirurgi AS

Ned i vekt? Kikkhullskirurgi er en sikker og skånsom operasjonsmetode, og som pasient slipper du mye ubehag og smerter etter operasjonen. [...]

Kikkhull- og fedmekirurgi for pasienter med BMI 30-45.
Sleeve gasterectomi kr 98 000,-

Opprinnelig lagt inn av Teres Medical Group (helsides annonse)

Du får ikke kjøpt undertøy hos oss (bilde av BH) Men vi skal sørge for at du får lyst til å kjøpe nytt. (...) Les mer om våre kosmetiske behandlinger på www.teres.no

Opprinnelig lagt inn av sanofi aventis

Naturlig ansiktsløft uten kirurgi [...] Sculptra representerer et unikt, patentert prinsipp som i kliniske studier har vist å stimulere dine egne hudceller til økt kollagenproduksjon. Gradvis får du tilbake et yngre ansikt. Helt naturlig.

Er jeg helt på jordet når jeg ble litt sjokkert nå? Har jeg ikke fulgt med i timen? Hvor lenge har slike annonser vært daglig kost i damebladene?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.