Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morsomme skilt (VG)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-10, 15:58   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Morsomme skilt (VG)

Ikke vet jeg hva som feiler meg i dag, men her har jeg sittet i et par timer og hatt det uhorvelig morsomt på grunn av morsomme skilt som folk har sendt inn bilder av. Jeg ler og ler, og når jeg tror jeg har sett det morsomste skiltet, så dukker det opp skilt som er enda morsommere. Jeg har helt klart et par favoritter, men det er så mange morsomme at jeg bare må dele;

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=583369

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 16:12   #2
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsomme skilt (VG)

Utenfor butikk; Usynlige leker- 10 kr.

Gammel 23-04-10, 16:46   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jamen de ER morsomme, de der.

Gammel 23-04-10, 16:47   #4
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det bruker jeg også å se på.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 16:53   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for link, har sett på¨disse før men bra at du linket til den, nå skal jeg kose meg med de etterpå!

Gammel 23-04-10, 17:02   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, det der er noe av det morsomste jeg vet om! Innimellom sitter jeg og ser på morsomme skilt og ler så tårene triller.

Gammel 23-04-10, 17:36   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er hysteriske! "Obs - denne trappen går både opp og ned".

Gammel 23-04-10, 17:41   #8
Fruktflua
Sperret

Standard

Og det topper seg for meg på latterfronten når en tysk campingplass informerer om priser på leie av dusj, mikrobølgeovn og håndklær på mange språk ( med uttallige skrivefeil på hvert enkelt språk) , og når norsk - siste ut på informasjonstavla, står for tur, så har de oversatt mikrobølgeovn med mikrodriteovn. Jeg bare dør....

Gammel 23-04-10, 17:42   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte også det der trafikkskiltet i Budapest, med alle bilene som lå slengt i en haug. Se opp for bilhauger, liksom!

Gammel 23-04-10, 17:44   #10
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg likte også det der trafikkskiltet i Budapest, med alle bilene som lå slengt i en haug. Se opp for bilhauger, liksom!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.