Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skikk og bruk i naboskapet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 22:09   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Skikk og bruk i naboskapet

Jeg lurer litt på hva som er vanlig jeg altså, i dag ble det nemlig en litt sånn teit situasjon her.

Lillebror hadde nemlig omgangssyke i natt. Skikkelig klinete runde. Som innebar at tre dyner, to puter, alt av sengetøy, en haug håndklær, klær og resten av huset måtte vaskes ned. Lykkelig våknet jeg til strålende sol og litt vind, ideelt for utetørking. Jeg henger ut, og tar inn, og er strålende fornøyd med å få unna berget på vaskerommet.

Men, ålutselig legger jeg merke til at det står mange biler hos naboen. (Jeg har jo vært inne med spyungen hele dagen, og har ikke sett ut heller) Så kommer svigers innom, og forteller at naboen har konfirmasjon.

Akkurat dåp, konfirmasjon og sånne ting synes jeg er greit å ta hensyn til, og tok vaska inn snarest mulig, ikke alt jeg gidder å gjøre meg upopulær for.

Men så lurer jeg; er det ikke sånn at man informerer om sånne ting? Eller er det sånn at man skal lete i lokalavisa for å finne ut sånt?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.