![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gassgrill!Skal kjøpe gassgrill - men hvilken? Vi er 6 i familien og har gjerne gjester så den må være ganske stor. Og så bør kvaliteten være god, er veldig ferdig med å kjøpe "ræl" for å spare penger på kort sikt. Prisen betyr ikke så mye, men bør ikke koste stort mer enn 10 000 kroner. Vet at det finnes Weber-griller til rundt 10 000,- som ser bra ut, noen som har erfaring, eller andre tips? Hva er det jeg bør se etter, hvilken type har dere og er dere fornøyde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gassgrill!Weber anbefaler jeg også.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill!Weber
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gassgrill!Enig med røkla, Weber er best. Vår er iallefall like fin til tross for 2 hele år utendørs ( også om vinteren)
![]() |
#6 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill!Vi har en ganske stor Landmann med tre brennere. Den er like fin etter å ha vært brukt mye og stått ute hele året i snart tre år. Den står under tak og med skikkelig Landmanntrekk på verandaen, men det regner, snør og blåser rett inn dit når det er uvær.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gassgrill!Ok, det blir nok Weber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Gassgrill!Jeg må nesten gå litt mot røkla her og si kjøp alt annet en Weber eller Landemann. De er vanvittig overpriset. De er av god kvalitet, men du betaler utrolig mye for navnet. Nesten som å kjøpe en Bang&Olufsen TV eller BOSE stereoanlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gassgrill!Jeg ville sammenlignet med Toyota. Man får et stødig produkt av god kvalitet som rusler og går år etter år uten problemer, og som ikke ruster samme søren hva du gjør med det. Den gang jeg jobbet med å selge gassgriller kan jeg ikke huske at det kom en eneste klage på Weber. Landman derimot. Jeg har hatt begge deler selv, og det er liten tvil om kvalitetsforskjellen i mitt hode. Ikke synes jeg Weber er så ekstremt dyrt heller, jeg tror vi betalte 2900,- for vår. Men det er klart, skal man opp på toppmodeller blir nok prisforskjellen en del større.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Gassgrill!Weber er overlegen på mange måter, men en fhv. stor grill som er minst like god (med mindre du driver profesjonelt på høyt nivå) og som koster betydelig mindre, er grillene fra Futur - særlig modellen Futur Trio gir deg meget mye valuta for pengene. Koster rundt 3 000,- hos Expert, gjorde i allefall det for et par år siden da vi kjøpte samme grill i gave til min far også.
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Gassgrill!Ser Futur har en modell Quatro også, som er enda større enn Trio:
![]() |
#16 |
Ustabil
|
![]() Sv: Gassgrill!Weber, selvsagt, og så ville jeg gått for tre brennere og evt sidebrenner (sistnevnte har vi, men bruker den minimalt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gassgrill!Vi har en liten q200 weber grill. Mye mye raskere enn den store til svigers, faktisk så mye lettere å grille til mange på den at svigers har kjøpt seg lik. Den tar halve plassen av den de hadde, og griller til like mange. Liker at brenneren ligger sånn til at det ikke kommer flammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gassgrill!Følger med her.
![]() |
Emneord |
gassgrill |