Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg lurer på om jeg vil farge håret i en rødblond farge

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 23:00   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer på om jeg vil farge håret i en rødblond farge

Hva synes dere om det i en alder av 36?
Jeg har nå gyllenblondt hår (varm blond).

Gammel 25-04-10, 23:02   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg lurer på om jeg vil farge håret i en rødblond farge

Hvis det blir akkurat den fargen du har tenkt deg, da kan det bli kanonflott. Jeg frykter dog at fargen kan bli litt "mislykket blondering"-farge.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:04   #3
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Kommer veldig an på klippen og hva slags "type" du er. Og få det for guds skyld gjort hos fagfolk!

Men det ser jo innmari kult ut!

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:05   #4
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Dette er fargen jeg er naturlig. Og jeg er så drittlei av å farge ettervekst. Jeg kan jo la det gro ut, men det tar bare så utrolig lang tid.

Gammel 25-04-10, 23:05   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvis huden din passer til så varme farger, er det rålekkert! Det blir ikke mislykket hvis du oppsøker en erfaren frisør med fargeekspertise.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:10   #6
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvis huden din passer til så varme farger, er det rålekkert! Det blir ikke mislykket hvis du oppsøker en erfaren frisør med fargeekspertise.

I og med at jeg er den naturlig så antar jeg at jeg passer den . Har farget håret i så mange år fordi jeg synes rødt var såååå stygt, og ignorerte glatt alle kommentarer om at jeg hadde så fin farge etc. Først nå innser jeg kardinalfeilen.
Jeg nistirrer på alle som er såkalt Strawberryblondes.

Gammel 25-04-10, 23:11   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Da er det bare å hive seg i det! Nydelig farge.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:26   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du tror du naturlig kler den fargen, så go for it! Men jeg prøvde det samme for mange år siden og ble helt kritthvit i ansiktet. Jeg er lysblond og blir fort brun, men den fargen ble helt feil tydeligvis.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:28   #9
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hvis du tror du naturlig kler den fargen, så go for it! Men jeg prøvde det samme for mange år siden og ble helt kritthvit i ansiktet. Jeg er lysblond og blir fort brun, men den fargen ble helt feil tydeligvis.

Jo jo. Kritthvit er jeg jo uansett, så den er grei. Bruker alltid 01 i makeup kremer, og sole meg i ansiktet gjør jeg aldri. Da titter fregnene frem..som ellers ikke er der.

Gammel 25-04-10, 23:31   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Fregner er jo skjønt!

Er det deg på bildet i HI? Eller er det et bilde av den hårfargen du ønsker? Rødblondt er i hvert fall smashing hvis man kler det, så jeg stemmer for.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:31   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne av meg er strawberry blond naturlig og det er knallfint! Go for it. Du kan jo ta med bilde av deg fra da du hadde den naturlige fargen og så prøver de å få den så lik som mulig, så du kanskje slipper å farge etterveksten? Evt. at du bare tar noen strawberry-fargede striper og lar håret vokse ut og fortsetter med stripingen til alt håret er som din naturlig farge.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:32   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jo jo. Kritthvit er jeg jo uansett, så den er grei. Bruker alltid 01 i makeup kremer, og sole meg i ansiktet gjør jeg aldri. Da titter fregnene frem..som ellers ikke er der.

Ja, det er du jo det naturlig. Det ble bare ikke bra på meg, jeg måtte sende typen min ned på 7/11 for å hastekjøpe blondfarging søndag kveld, for å se nogenlunde ut til dagen etter, husker jeg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:36   #13
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

En venninne av meg er strawberry blond naturlig og det er knallfint! Go for it. Du kan jo ta med bilde av deg fra da du hadde den naturlige fargen og så prøver de å få den så lik som mulig, så du kanskje slipper å farge etterveksten? Evt. at du bare tar noen strawberry-fargede striper og lar håret vokse ut og fortsetter med stripingen til alt håret er som din naturlig farge.

Det der med striping var igrunnen litt lurt ja kanskje. Bilder er det heller vanskelig med. Da jeg var yngre så farget jeg håret en brunrød farge, og så stripet jeg det, og de senere år har jeg helfarget det. Kan ikke huske når jeg hadde hele hodet min egen farge. De får bare titte veldig godt i hodebunnen min .
Jeg er inne på medlemsalong II med bilde, og der ser jeg igrunnen litt rødblond ut. Kanskje det er lyset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.