|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Eikeparkett; hvilket bordVi har eikeparkett, og har kikket etter nytt salongbord siden januar uten å finne Bordet.
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 27-04-10 kl 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordJeg klarte ikke lese hva du skrev, jeg hang meg sånn opp i parketen din. Heldigvis skrev du parkett helt til slutt, så jeg klarte å lese en gang til og oppdaget at dette hadde jeg erfaring med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordVi har eikeparkett og spisestue i oljet eik. Et teppe under bryter opp litt, og jeg liker stua bedre etter at vi fikk teppet.
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordEkstra t satt inn.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordMen skule du hatt teppet under sofaen? Jeg har det bare under bordet, og takket være god planlegging ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordJeg synes det fort kan bli for mye eik, og har derfor brutt med hvitt glassbord som salongbord. Vi har oljet eik spisestue med hvite stoler til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Eikeparkett; hvilket bordHm. Sofaen går som en halv sirkel om du skjønner. Et teppe må derfor være ca 110 bredt for å unngå at en må løfte den tunge sofaen. Jeg får ha øynene åpne for et slikt ett. Dere med eik gulv og bord, dere kan ikke legge ut bilde da?
![]() |
|
|